Hosted NAV Extended

Microsoft Dynamics NAV | Hele din virksomhed i skyen - Udvidet pakke

 

Til den mellemstore virksomhed med behov for udvidet funktionalitet inden for økonomistyring, produktionsstyring, lagerstyring og relationsstyring.

 

Kom hurtigt i gang med et stærkt ERP-system. En komplet virksomhedsløsning - til en fast lav månedlig ydelse.

 

Løsningen er hurtig at installere, nem at lære og let at bruge.

 


 

Med denne løsning er du altid online med et professionelt system - uden store investeringer i hverken servere eller software.

Microsoft Dynamics NAV er et brugervenligt økonomisystem. Det er hurtigt at implementere og hjælper virksomheder verden over med at administrere regnskab og økonomi, forsyningskæde og drift.

Med denne løsning fra JCD A/S er alle funktioner sat op på forhånd, og hele løsningen er hurtig at lære og enkel at bruge.


Det har aldrig været nemmere at komme i gang!

Selve programmet får du leveret online. Backup skal du ikke tænke på - det bliver klaret for dig. Begynd med det du har brug for nu, og efterhånden som din virksomheds behov ændrer sig, er det nemt at udvide.


Udvidet ERP til din virksomhed

Løsningen er udviklet til dig, som har brug for økonomi- og handelsfunktionalitet herunder økonomistyring, salg, indkøb, lager, medarbejder- og relations-styring, sager (projekter), produktion og service.
Derudover får du et bredt udvalg af analyse- og rapporteringsfunktionalitet.


Log på din virksomhed - uanset hvor du er

Med Dynamics NAV 2017 kan du altid logge på og administrere din virksomhed - for eksempel tjekke dit regnskab, godkende fakturaer eller lave betalinger – også når du er på farten.


Fremtidssikring

Vælger du Dynamics NAV i skyen, sikrer du dig til fremtiden. Din løsning kan nemlig vokse med dig, og du kan til enhver tid opgradere til NAV 2017 med egne special-tilretninger.


Sikkerhed

JCDs datacenter er designet af vores certificerede system-konsulenter og garanterer den nødvendige sikkerhed. Dine data er med andre ord beskyttet af JCDs firewall, og løsningen indeholder daglig backup.

 

Basispakken opstartsgebyr.
Engangsydelse

DKK 2.995

 

Pris pr. bruger der oprettes.
Engangsydelse

DKK 245

 

Abonnement

Prisen er ekskl. undervisning

Pr. md. pr. bruger

DKK 645

 

Alle priser er ekskl. moms

 

Løsningen kan så meget!
Det er svært at vise det hele på nettet, men kontakt os! Vi vil elske at fortælle dig meget mere
… helt uforpligtende.


For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du altid kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik

Ja, jeg er indforstået med, at JCD bruger mine oplysninger for at kontakte mig.

Løsningen indeholder:

  • Økonomistyring og ordrehåndtering
  • Salg og køb
  • Debitor/kreditor
  • Udvidet lagerstyring inkl. logistik
  • Sagsstyring
  • Produktion
  • Service
  • HR og personale
  • Udvidet CRM
  • Ubegrænset antal regnskaber
  • App til iOS, Windows, Android
  • 500 MB database
  • Gratis revisor-adgangs

Systemkrav:

Windows 7+, Harddiskplads:
100MB, Hukommelse: 1GB, Bredbåndsadgang
til internettet