JCD Betalingsservice

Modul til integration mellem Betalingsservice og Microsoft Dynamics C5.

 

Er du en af de virksomheder, der endnu ikke opkræver regninger via Betalingsservice?


Så er der god grund til at bruge JCDs løsning til Betalingsservice. Der er nemlig både tid og penge at spare.

 


 

Med Betalingsservice slipper du for at sende fakturaer og indbetalingskort ud til dine kunder.

Det hele kører helt automatisk, og du får bedre overblik og mere effektiv administration.

Modulerne til din Microsoft Dynamics C5 kan blandt andet bruges til opkrævning af for eksempel abonnementer, kontingenter, leje- eller købsaftaler, husleje-opkrævning osv.

 

Andre virksomheder siger

Erfaringer viser, at regninger tilmeldt betalingsservice med større sandsynlighed bliver betalt end regninger, der faktureres ved hjælp af traditionelle indbetalingskort.

Betalingsservice betyder færre rykkere og dermed også mindre administration. Erfaringer viser også, at tab bliver mindre.

 

Kan tilpasses din virksomhed - hvis du vælger det

Til Microsoft Dynamics C5 medfølger source-kode, hvilket betyder, at modulerne kan udvides og tilpasses netop din virksomhed.

Du har også mulighed for at vælge at køre standard og modtage opdateringer fra JCD A/S.

JCDs løsning er godkendt af NETS og integrerer betalingsservice med din Microsoft Dynamics C5.

 

Hent hele løsningen som PDF

Prisen er ekskl. installation,
opsætning og undervisning

DKK 5.995

 

Systemkrav:

Microsoft C5 4.00 sp1, C5 2008,
C5 2010 og C5 2012 (Kan nedgraderes til 2.10
og 3.00) Kræver følgende tilretninger: Basis
udvikling, 4 forms og 4 rapporter eller VAR lag

 

Alle priser er ekskl. moms

 

Hent hele løsningen som PDF