Kasseløsning / POS integreret med dit lager 

JCD Retail

Kasse-/POS-løsning - fuldt integreret med Dynamics NAV, Dynamics C5 Classic og Business Central.

Enkel og brugervenlig kasseløsning der løbende opdaterer salget til Dynamics NAV, Dynamics C5 Classic eller Business Central.

Alle priser og varer opdateres fra Dynamics til kasseløsningen - enten manuelt eller tidsstyret.

Enkel og intuitiv brugergrænseflade og minimal oplæringstid for brugeren gør denne kasseløsning optimal for de fleste virksomheder.

 


 

Glade kunder vil have en enkel og hurtig ekspedition.

JCDs POS Løsning er integreret med dit lager. Det gør administrationsdelen nem og hurtig.

Dine kunder kan have kontanter i lommen, betale med kort, mobilen eller med gavekort. Hvad end din kunde foretrækker, skal systemet bag køre professionelt, sikkert og stabilt.

Med denne løsning får du et nemt værktøj til alle tænkelige behov i et kassesystem. Løsningen er baseret på Dynamics NAV, Dynamics C5 Classic og Business Central og giver dig fx. kasseopgørelse med udskrift på bonprinter, kreditsalg til stamkunder fra Dynamics og bogføring af kontantsalg.

 

Nemt og enkelt at styre
Taste-layout på kassen styres fra Dynamics. Systemet har uendeligt antal varetaster. Udskiftning af kassen er nemt og enkelt, hvilket er ideelt, hvis du for eksempel vil flytte kassen til en anden butik eller salgsområde. Og du har desuden mulighed for at kopiere taste-layout fra én kasse til en anden.

 

Du er sikret ved nede-tid
Kasseløsningen kan automatisk arbejde offline, hvis forbindelsen til Dynamics skulle gå ned - uden at du som bruger behøver at gøre noget aktivt. Kassen kan bruges offline på de fleste funktioner, og systemet vil sende data til Dynamics, når forbindelsen igen er oprettet.

 

Følg med i salget fra Microsoft Dynamics
Varedata opdateres en gang i døgnet eller ved opstart. Derudover kan du opdatere manuelt efter behov. Alle ekspeditioner sendes jævnligt til backend systemet, hvilket betyder, at du kan følge med i salget på de enkelte kasser.

 

Pris er ekskl. installation, opsætning & undervisning. Ekskl. hardware.
Licensen gælder for 1 løsning.
Ekskl. årligt opgraderingsabb. 16%.

DKK 9.500

 

Pris ved køb på abonnement

Pr. POS pr. mdr.

DKK 250
(ekskl. moms)

For abonnementsbetingelser kontakt JCD A/S

 

Alle priser er ekskl. moms

 

Se video om POS/Kassesystem

 

Løsningen kan så meget!
Det er svært at vise det hele på nettet, men kontakt os! Vi vil elske at fortælle dig meget mere
… helt uforpligtende.


For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du altid kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik

Ja, jeg er indforstået med, at JCD bruger mine oplysninger for at kontakte mig.

Løsningen indeholder:

  • Salg på kredit. Kunden findes på navn eller nr.
  • Genvejstaster til specifikke varer.
  • Automatisk opdatering af varedata.
  • Rabat-funktion.
  • Registrer ”menu brik nr.” på bon.
  • Lav bemærkning pr. varelinje på bon.
  • Parkér og genoptag ekspedition.
  • Håndter kunde-/vare-rabatter fra backend.
  • Opret/vedligehold kunder.
  • Returvare-funktion.
  • Variabel pris og combi-bestillinger.
  • Kasseopgørelse med udskrift.
  • Login og Log på ekspeditioner.
  • Kort-terminal integration til.
  • Point/Verifone terminaler Yomani og VX 820.
  • Integration til Mobilepay.
  • Valutahåndtering.
  • Køkkenprint pr.vare, udskrift til 2 printere fx. til køkken og bar.
  • Gavekort-funktion med mulighed for nedskrivning af værdi.
  • Udviklet til touch skærm, og kan benyttes med tastatur og mus.
  • Farve Kundedisplay med mulighed for reklame.

Systemkrav:

BC via cloud: Ingen tilkøb påkrævet. BC On-premise + NAV: 2013+, 40xtabeller, 3xPages, 5xRapporter, 3xCodeunits, 1xMenuSuite. Classic C5: Basis udvikling, VAR Afvikler eller Ubegrænset forms/rapporter.

Anbefalet Hardware: Pos-computer med touch skærm, kundedisplay, bonprinter og kasse-skuffe. Løsningen kan også afvikles på windows pc og betjenes med mus.