nem og hurtig support til din it-infrastruktur
JCD er et stærkt team på godt 70 it-specialister i mange afdelinger; Microsoft-konsulenter, it-arkitekter, teknikere, designere, webudviklere og system-specialister. Vi har specialet til at virkeliggøre din digitale strategi.
Kompleksiteten i it-infrastrukturen er steget. Det er blevet sværere og dyrere at have ressourcer, der dækker hele it-infrastrukturen. It-afdelingen skal kunne følge med i udviklingen af de nye funktioner og services, som bliver tilgængelige.
Se dine support-mulighederved du hvilken support-aftale, du skal vælge?
Løsningen JCD Døgnsupport er din sikkerhed for kvalificeret hjælp på alle tider af døgnet.
Rigtig mange har brug for it-support, når aftenholdet kører, eller når web-ordrene pakkes om natten - og ikke mindst en garanti for, at de kan få det. Det kræver noget af din it-leverandør.
Du får support fra følgende afdelinger:
JCDs DøgnSupport giver garanti for kvalificeret support på alle tider af døgnet.
JCD Døgnsupport
Med løsningen JCD Service Level Agreement kan du indmelde din sag, hvorefter der oprettes en ticket hos Microsoft, som svarer inden for 4 timer – modsat 24-48 timer uden en aftale.
Det får du med JCD Service Level Agreement:
Med denne løsning outsourcer du din it til JCD A/S, der herefter vedligeholder og drifter din it efter dit valg af abonnement.
Du har mulighed for at tilkøbe andre services for en fuld drift supportaftale.
Vi sælger it-support som abonnement i tre kategorier:
Vælg abonnements-type og niveau med udgangspunkt i din virksomheds behov, ønsker og budget.
Med JCDs support abonnement kender du den månedlige udgift til it-support og får samtidig garanti for kvalificeret support.
Support as a Servicebrug for en support-aftale?
Kontakt JCDs specialister
Giv os et kald
Har du it-udfordringer, du ikke kan løse, eller har du brug for en snak om ERP, økonomistyring, servere, sikkerhed, web, Modern Workplace, digitalisering eller noget helt andet?
Ring på 70 12 00 03