Drift- og support-aftaler

 

nem og hurtig support til din it-infrastruktur

 

JCD er et stærkt team på godt 70 it-specialister i mange afdelinger; Microsoft-konsulenter, it-arkitekter, teknikere, designere, webudviklere og system-specialister. Vi har specialet til at virkeliggøre din digitale strategi.

Kompleksiteten i it-infrastrukturen er steget. Det er blevet sværere og dyrere at have ressourcer, der dækker hele it-infrastrukturen. It-afdelingen skal kunne følge med i udviklingen af de nye funktioner og services, som bliver tilgængelige.

Se dine support-muligheder

Aarhus Havn har en JCD Service Level Agreement-aftale med døgnsupport og driftsdage inkluderet.

Aftalen omfatter support 130 brugere og Single Point of Contact på tværs af 9 leverandører.
Det betyder, at JCD har frigivet tid hos den interne it-afdeling hos Aarhus Havn.

 

ved du hvilken support-aftale, du skal vælge?

Sikkerhed for kvalificeret hjælp på alle tider af døgnet 

 

Løsningen JCD Døgnsupport er din sikkerhed for kvalificeret hjælp på alle tider af døgnet. 

Rigtig mange har brug for it-support, når aftenholdet kører, eller når web-ordrene pakkes om natten - og ikke mindst en garanti for, at de kan få det. Det kræver noget af din it-leverandør.

 

Du får support fra følgende afdelinger:

  • Teknik og infrastruktur
  • Microsoft Dynamics
  • Web og online tjenester
  • Kassesystemer/POS

 

JCDs DøgnSupport giver garanti for kvalificeret support på alle tider af døgnet.

JCD Døgnsupport

Support til din it-infrastruktur og Microsoft Cloud inden for 4 timer

 

Med løsningen JCD Service Level Agreement kan du indmelde din sag, hvorefter der oprettes en ticket hos Microsoft, som svarer inden for 4 timer – modsat 24-48 timer uden en aftale.

 

Det får du med JCD Service Level Agreement:

  • JCD 4 timers Service Level Agreement inden for normal arbejdstid
  • Ubegrænset antal brugere  
  • Support på forretningskritiske sager af JCDs specialister  
  • Single Point of Contact – også hen mod virksomhedens andre software-/hardware-leverandører. Dine brugere skal derfor kun have ét telefonnummer for at få hjælp. 
  • Responstid hos Microsofts specialister på 4 timer.
JCD Service Level Agreement

Kend dit budget til it-support med et abonnement

 

Med denne løsning outsourcer du din it til JCD A/S, der herefter vedligeholder og drifter din it efter dit valg af abonnement. 

Du har mulighed for at tilkøbe andre services for en fuld drift supportaftale. 

 

Vi sælger it-support som abonnement i tre kategorier:

  • Bronze
  • Sølv
  • Guld

 

Vælg abonnements-type og niveau med udgangspunkt i din virksomheds behov, ønsker og budget. 

Med JCDs support abonnement kender du den månedlige udgift til it-support og får samtidig garanti for kvalificeret support.

Support as a Service

brug for en support-aftale? 


Kontakt JCDs specialister

For at vi kan sende dig noget fantastisk indhold, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Jeg giver tilladelse til, at JCD A/S opbevarer og behandler mine oplysninger og til, at JCD A/S må kontakte mig på email og telefon Læs vores privatlivspolitik