Billetsystem, POS, ERP og it-infrastruktur hos Fårup Sommerland

Fårup Sommerland er en af verdens allerbedste familieparker, med årligt over 600.000 gæster i alle aldre. Fårup sommerland er et af Danmarks største sommerland, fordelt på ikke mindre end 90 hektar - og beskæftiger hver sommer godt 450 ansatte.

Fårup Sommerland blev i 2019 kåret til Nordens bedste sommerland (Barnesemester.se) samt i 2018 kåret til 3. bedste forlystelsespark i Europa (Kirmes).

 

Fast samarbejdspartner i 30 år på it

JCD har samarbejdet med, og leveret it til Fårup Sommerland siden starten af 90'erne - både på it, POS, teknik og ERP-udstyr.

Fårup sommerland har senest opgraderet Dynamics NAV fra en version 3.70 til en NAV 2009 Classic.

Parken har ikke mindre end 40 salgssteder (restaurant, kiosk og boder) med i alt 83 stationer og kasseapparater med en Dynamics NAV-baseret POS-løsning og kasseapparat med fuld Dankort-integration. Derudover har parken 12 POS løsninger.

Med årligt over 600.000 gæster i parken, fra maj til september, og enkelte dage med over 17.000 gæster, er det helt afgørende for en virksomhed som Fårup Sommerland at have en driftssikker og stabil it-løsning, der understøtter forretningen - især når det går rigtigt stærkt.

 

www.faarupsommerland.dk

 

Brug for en lignende løsning?

Giv os et kald på telefon 70 12 00 03 eller kontakt os ved at udfylde formularen. Så tager vi fat i dig hurtigst muligt. 


Når du skriver dig op i formularen, gemmer og behandler JCD dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik

 

JCD A/S case - Fårup Sommerland

Det siger Fårup Sommerland:

Vi har samarbejdet med JCD A/S siden starten af 90erne og har altid oplevet dem som en kompetent og stabil leverandør, som altid er frisk på nye udfordringer og ideer.

Det er helt afgørende for en virksomhed af vores størrelse, at vi har en driftssikker it-løsning, der understøtter vores forretning hele året, men især når det går rigtig stærkt om sommeren, hvor over 600.000 gæster besøger os.

Det er også vigtigt for os, at vores it-systemer er visionære og naturligvis, at de kører problemfrit, så vi når vores allervigtigste mål; at give vores gæster værtens bedste oplevelse, når de besøger Fårup Sommerland.

Morten Gade, Økonomichef

Se flere cases: