En effektiv bank i samspil med Dynamics 365 Business Central hos Dansk Aktionærforening



Sammen med JCD har vi effektiviseret hele bankområdet, så vi i dag bruger langt mindre tid på denne del. Det har også skabt stor ro hos os, at JCD har strømlinet vores arbejdsgange og dokumenteret disse. 

 

Dansk Aktionærforening / DAF bruger Dynamics 365 Business Central Cloud.

Dansk Aktionærforening kontaktede JCD A/S i starten af 2020. På dette tidspunkt havde de for nyligt implementeret Dynamics 365 Business Central.  

Dansk Aktionærforening kom fra en leverandør, der ikke levede op til deres forventning i forbindelse med implementeringen af Business Central – og henvendte sig til JCD A/S med et behov for at færdiggøre implementeringen og skabe ro omkring løsningen.  

 

Om Dansk Aktionærforening

Dansk Aktionærforenings er en non-profit forbrugerpolitisk interesseorganisation, der støtter medlemmerne; aktionærer, investorer og pensionsopsparere og arbejder for at forbedre deres vilkår.

Dansk Aktionærforening er en dansk forbrugerpolitisk interesseorganisation, der arbejder for at støtte aktionærer, investorer og pensionsopsparere og forbedre deres vilkår. Foreningen har ca. 16.000 medlemmer.

 

Med 16.000 medlemmer og en hel masse afholdte events, kræver det stram styring og effektive systemer at håndtere det administrative arbejde.

Business Central bidrager med at holde hverdagen effektiv, når der skal jongleres mellem nye medlemmer, fakturering af event, gratis events, opfølgning på medlemmer osv.

 

Dansk Aktionærforening website 

 

Har du brug for en lignende Business Central løsning?

Giv os et kald på 70 12 00 03 eller send os en email

 


Når du skriver dig op i formularen, gemmer og behandler JCD dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik

Business Centra Dansk Aktionærforening.jpg

Det siger Dansk Aktionærforening:

 

Samarbejdet med JCD  

Hos JCD har vi en primær konsulent, som vi samarbejder med. Vi har oplevet at samarbejde med to primære konsulenter, og det har været en meget positiv oplevelse.  
JCD er i synk med de løsninger, de tilbyder os som kunde, og konsulenterne kan virkelig snakke vores sprog, så vi forstår budskabet og værdien i løsningen.  

Jeg - og ikke mindst vores forretning - har mærket at JCD har en stor viden omkring Business Central, som er kommet os til gode. JCD er altid til rådighed, når vi har brug for det. Jeg kan altid ringe til min primære konsulent, og er denne i tvivl har JCD andre kompetencer, der kan assistere vores os.  

 

Hvordan har JCD bidraget til effektivisering af jeres dagligdag?  

JCD har først og fremmest været med til at skabe ro omkring vores ERP-system - gennem deres kompetencer på Cloud. Hertil har JCD løbende hjulpet os med at anvende praktiske værktøjer i standard Business Central, som har udviklet vores horisont for alt det løsningen indeholder.  

Sammen med JCD har vi effektiviseret hele bankområdet, så vi i dag bruger langt mindre tid på denne del. Det har også skabt stor ro hos os, at JCD har strømlinet vores arbejdsgange og dokumenteret disse.  

 

Vil du anbefale andre der overvejer at skifte partner eller skifte til Business Central at kontakte JCD?  

Ja, jeg vil gerne anbefale andre at arbejde sammen med JCD A/S. 

Torben Villumsen, CFO 

Se flere cases:

ERP