det siger Aalborg lufthavn DutyFree Shop:

 

Samarbejdet med JCD har været fuldt ud tilfredsstillende for Aalborg Lufthavn. Selve systemet til vores DutyFree virker fantastisk godt, og det er meget brugervenligt.

 

Ordresystemet med minimum og maksimum gør, at vores personale kan bruge mere tid på gulvet, hvor de møder kunderne. Det er bygget til, at vi kan bruge vores tid på dét, det handler om, nemlig salg.

 

Jeg er overbevist om, at et så funktionelt og tidsbesparende system, er kommet for at blive.

 

Martin Birkerod Vinter, Retail Manager

 

Komplet POS, kasseapparater og kasseløsning i Dynamics NAV hos Aalborg Lufthavn

Aalborg Lufthavn er Danmarks 3. største lufthavn. Passagertallet i 2013 var mere end 1.4 million. Rigtig mange af dem var igennem den nye 500 kvadratmeter store DutyFree-shop.

Aalborg Lufthavn DutyFree Shop har en JCD POS løsning. Løsningen er Dynamics NAV-baseret, og har integration til Dankort og alle udenlandske betalingskort.

For altid at have de rigtige varer på hylderne kører Aalborg Lufthavns DutyFree Shop Dynamics NAV Indkøbsstyring. Dette har medført betydeligt øget salg i butikken, og nedbragt tidsforbrug, der før blev brugt på disponering og genbestilling.

Oprettelse af varesortiment, vejledende salgs- og købspriser foregår direkte via opdateringer fra leverandørens filer, som importeres i Dynamics NAV.

Varebestillingsfil til leverandører genereres også nemt og hurtigt via Dynamics NAV.

 

Registrering, statistik og data hos Aalborg lufthaven Dutyfree

Ved kassen registreres forskellige informationer om salget, bl.a. kundens destination og flynummer. Disse informationer danner grundlag for avanceret statistik, som bruges til at optimere butikkens varesortiment og -placeringer.

Desuden kan Aalborg Lufthavns DutyFree Shop trække statistik på, hvilke tidspunkter der er øget travlhed ved kassen. Det giver mulighed for, at tilrette bemanding og vagtplan og derved sikre maksimal kundeservice.

I loungen bliver VIP-gæster registreret i Microsoft Dynamics NAV, og der genereres periodisk en samlet opkrævning hos de enkelte medlemsholdere.

Status foretages ved hjælp af håndscannere, som afleverer optællingsdata. Disse data sammenholdes automatisk med NAVs beregnede beholdninger. Herefter er en lagerkladde klar til bogføring, og op- eller nedreguleringer kan bogføres - nemt og hurtigt.

 

www.aalborglufthavn.dk

 

Skal vi også hjælpe dig med en stærk moderne og kasse- POS- og retail løsning?

Giv os et kald på telefon 70 12 00 03 eller kontakt os ved at udfylde formularen. Så tager vi fat i dig hurtigst muligt. 

For at vi kan sende dig noget fantastisk indhold, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Jeg giver tilladelse til, at JCD A/S opbevarer og behandler mine oplysninger og til, at JCD A/S må kontakte mig på email og telefon Læs vores privatlivspolitik