det siger Nordsøen Oceanariet:

 

Vi har fået et moderne system med automatikker, der passer bedre til den hverdag, vi har i dag. Vi er samtidig blevet forberedt til flere automatiske tiltag, som vi vil implementere over de kommende år.

 

Vi kan nemmere søge oplysninger på tværs af moduler og funktioner, og vi har fået flere og bedre rapporteringsværktøjer, som kan være med til at optimere vores økonomistyring.

 

Økonomisystemet er intuitivt at navigere i. Er man vant til at bruge Office-pakken, er der mange ting, man hurtigt lærer. Vi har skulle vænne os til at bruge søgefelt for at finde de funktioner, vi skal arbejde med i stedet for menupunkter som i den gamle NAV.

 

Bente Bundgaard Sten
Økonomi og HR hos Nordsøen Oceanarium

Microsoft Dynamics 365 Business Central med rapporteringsværktøjer optimerer økonomistyringen hos Nordsøen Ocenariet

Bente Bundgaard Sten, Økonomi og HR hos Nordsøen Oceanarium, fortæller om Dynamics 365 Business Central: ”Vi har fået et moderne system med automatikker, der passer bedre til den hverdag, vi har i dag. Vi er samtidig blevet forberedt til flere automatiske tiltag, som vi vil implementere over de kommende år.

Nordsøen Oceanarium er Nordeuropas største akvarium. Oceanariet har hvert år mere end 180.000 gæster – dét kræver et effektivt økonomisystem.

JCD har opgraderet Nordsøen Oceanariets Microsoft Dynamics NAV til en Microsoft Dynamics 365 Business Central.

 

Optimeret økonomistyring - Business Central

Business Central er en virksomhedsløsning, der sammenkæder økonomi, salg, service, lager og drift, hvilket er ideelt for en attraktion som Nordsøen Oceanarium.

Bente Bundgaard Sten forklarer: ”Vi kan nemmere søge oplysninger på tværs af moduler og funktioner, og vi har fået flere og bedre rapporteringsværktøjer, som kan være med til at optimere vores økonomistyring”.

Derudover kan Oceanariet navigere og scrolle i stort set alle skærmbilleder, som de kender det fra Office-pakken, og de kan være tilgængelige fra alle platforme - uanset tid og sted.

 

Nem integration til at sende EAN fakturaer og intuitivt at navigere i

Med Business Central har Nordsøen Oceanarium fået nye funktioner - bl.a. nemmere integration til at sende EAN fakturaer, betale kreditorer og importere indbetalinger fra banken: ”Økonomisystemet er intuitivt at navigere i. Er man vant til at bruge Office-pakken, er der mange ting, man hurtigt lærer. Vi har skulle vænne os til at bruge søgefelt for at finde de funktioner, vi skal arbejde med i stedet for menupunkter som i den gamle NAV.” Bente Bundgaard Sten.

 

Se hvordan Nordsøen Oceanarium bruger JCDs retail-løsning

 

 

it-specialist-viden

It-branchen er konstant i udvikling - det kræver specialist-viden.

JCD samarbejder med Arrow, der er en global it-distributør. JCDs it-eksperter sparrer med Arrows system-specialister, så der gives den bedste service. Ligesom JCD har Arrow stor viden om Microsoft licenser.

I samarbejde med Arrow har JCD opgraderet Nordsøen Oceanarium fra Dynamics NAV til Dynamics 365 Business Central.

 

Brug for hjælp til Business Central til din virksomhed?

Giv os et kald på telefon 70 12 00 03 eller kontakt os ved at udfylde formularen. Så tager vi fat i dig hurtigst muligt. 

Når du skriver dig op i formularen, gemmer og behandler JCD dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik