det siger HiFi Klubben:
JCD rammer hurtigere plet med implementeringen af nye løsninger.
Det øgede kendskab gør dem også i stand til at se nye optimeringsmuligheder i vores forretning.
Det har skaffet os mange effektiviseringer i papirarbejdet med både besparelser og færre fejl til følge.
Vore trucks og stablere på lageret kører nu papirløst direkte på NAV, så al varehåndtering er optimeret med stregkodelæsere og realtidsbeholdning.
Leverancefejl er reduceret, statusoptællinger halveret i tid og forgæves søgen efter varer forekommer ikke.
Til vores LS-Retail baserede kasseløsning har vi fået et nemt og overskueligt overvågningssystem. Vi kan nu være på forkant med vedligehold og har dermed fået bedre performance og højere driftssikkerhed på vore kasseapparater.
Jan Pedersen
it-manager hos HIFI klubben
Med mere end 700 ansatte og over 100 butikker i Danmark, Tyskland, Norge, Sverige og Holland, og fire nationale online-butikker er HiFi Klubben Europas suverænt største specialkæde inden for højkvalitets hi-fi.
JCD A/S har i en årrække assisteret HIFI Klubben på både Microsoft Dynamics NAV og LS Retail.
At handle via flere kanaler - en såkaldt multi channel forretning - er en væsentlig del af HIFI Klubbens forretning. HIFI Klubben bruger LS Retail til at strømline og håndtere forretningsaktiviteterne effektivt - fra kontoret til POS-/kasse-terminaler.
HIFI Klubbens centrallager, beliggende i Nørager, modtager dagligt bestillinger fra både private og egne butikker, hvilket bevirker, at der hele tiden optimeres på lager, udveksling af information mellem systemer og på logistik-delen.
Pressemeddelelse:
Læs om HiFi Klubbens løsning 2021
Giv os et kald på telefon 70 12 00 03 eller kontakt os ved at udfylde formularen. Så tager vi fat i dig hurtigst muligt.
Giv os et kald
Har du it-udfordringer, du ikke kan løse, eller har du brug for en snak om ERP, økonomistyring, servere, sikkerhed, web, Modern Workplace, digitalisering eller noget helt andet?
Ring på 70 12 00 03