det siger Vin & Vin Aalborg:

 

"Med JCD Retail har vi fået et super let og brugervenligt system, der har fungeret fra dag et. Vi har fået et retailsystem, der snakker sammen på tværs af alle vores systemer; POS, billetsystem, lagersystem og Business Central. Det giver os en lang række fordele, vi ikke havde tidligere og en hurtigere og lettere ekspedition af kunderne.

JCD Retail har automatiseret en lang række processer, der tidligere foregik manuelt. Vi har i dag automatisk kasseopgørelse og en altid opdateret salgsstatistik og lagerstatus.

Vi afholder løbende en række events, smagninger og arrangementer, derfor tilkøbte vi et billetsystem, der nu hjælper os med at sælge og administrere alt omkring billethåndteringen - direkte fra vores kasseapparat."

 

Troels Kamstrup
Medejer, Vin & Vin Aalborg 

 

Komplet POS og billetsystem til Vin & Vin Aalborg

Vin & Vin Aalborg er en spændende og anderledes vinforretning, der siden 2014 har specialiseret sig i at levere vine, specialøl, chokolade, whisky og cognac til private og erhvervskunder i hele Nordjylland.

Forretningen har alt, hvad du kan forvente af en moderne vinbutik med et stort og bredt udvalg. Udover et spændende udvalg af alverdens spiritus og delikatesser arrangerer Vin & Vin også en række smagninger, arrangementer og firma-oplevelser.

Vin & Vin Aalborg har i alt 5 fuldtidsansatte og er beliggende ved Skipperen i Aalborg.

 

 

Et lettere og bedre flow i ekspeditionen

Vin & Vin Aalborg byggede i 2021 ny butik i Aalborg. I den forbindelse ønskede de at opgradere deres eksisterende POS, da det gamle kasseapparat ikke levede op til de krav og ønsker, butikken havde. Tidligere foregik alt direkte i deres Microsoft Dynamics NAV. 

Virksomheden valgte JCD Retail, der kunne spille sammen med deres netop opgraderede ERP-løsning; Microsoft Dynamics Business Central. Med JCD Retail oplever butikken nu langt færre tryk og manuelle handlinger i forbindelse med en ekspedition, og de har løbende overblik over dagens salg og lagerstatus - direkte fra POSen.

 

Integration mellem POS og Business Central gør hverdagen nemmere

I 2021 valgte Vin & Vin Aalborg at opgradere fra Microsoft Dynamics Nav til Microsoft Dynamics Business Central - Microsofts seneste version af det populære ERP- og økonomisystem.

I forbindelse med opgraderingen til Business Central var valget af JCD Retail oplagt, da JCD Retail er fuldt integreret med Business Central, hvilket gør et samspil mellem POS, ERP, lagersystem og økonomisystem muligt. 

Med integrationen mellem JCD Retail og Business Central kan butikken undgå en lang række manuelle handlinger - for eksempel manuel kasseopgørelse, opdatering af priser og varelager og meget mere. JCD Retail trækker selv de nødvendige priser, opgørelser og lagerstatus fra Business Central. Dermed skal de kun opdateres et centralt sted - nemlig i ERP-systemet. Integrationen gør det også let at trække statistik og data over dagens salg og omsætning.

Med andre ord gør en integration mellem JCD Retail og Business Central ekspeditionstiden kortere og skaber færre manuelle handlinger og opgørelser. Det frigør tid fra butikkens personale, der kan bruges på andre opgaver. 

 

 

Billethåndtering gør det nemt at sælge og administrere billetter

JCD Retail er modulopbygget. Det betyder, at der løbende kan tilkøbes moduler til den eksisterende løsning, hvis behovet opstår.

Vin & Vin Aalborg afholder løbende private events; vinsmagninger, firma-arrangementer, vinfestival og mange andre spændende events. Derfor har de brug for at kunne håndtere billetter på en smart og overskuelig måde i et brugervenligt billetsystem. 

Butikken har valgt at tilkøbe billetmodulet til JCD Retail, som gør det nemt at sælge, administrere og håndtere billetter direkte fra det velkendte kassebillede.

Butikken slipper dermed for manuelt at håndtere deltagerlister; hvem har forudbetalt? Hvem skal betale i indgangen? Og hvem er mødt op?

Med JCD Retail billet har Vin & Vin Aalborg nu et moderne og fleksibelt billetsystem direkte fra det kasseapparat, butikken til dagligt foretager sine salg fra. Billetsystemet er, lige som det øvrige POS-system, også fuldt integreret til Business Central, hvorfra der kan styres alt fra priser, deltagerlister og deltagermaksimum.

skal vi også hjælpe dig med en moderne POS- og retail løsning?


Giv os et kald på telefon 70 12 00 03 eller kontakt os ved at udfylde formularen. Så tager vi fat i dig hurtigst muligt.
 

For at vi kan sende dig noget fantastisk indhold, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Jeg giver tilladelse til, at JCD A/S opbevarer og behandler mine oplysninger og til, at JCD A/S må kontakte mig på email og telefon Læs vores privatlivspolitik