den bedste webshop til din attraktion eller detail forretning

 

 

B2C Webshop

JCD Webshop den bedste webshop til detail.png

 

tryk på de rigtige knapper

 

Du har brug for de rigtige værktøjer til den daglige drift i din attraktion eller detail-forretning ... og selvfølgelig en webshop der sælger!

Din webshop skal give en god købsoplevelse, så dine kunder foretrækker din shop frem for andre ... og derfor handler hos dig - igen og igen.

 

Med JCDs webshop-løsning er du godt på vej.

 

B2C webshop med brugervenlighed i top

I udviklingen af shoppen har vi lagt vægt på brugervenligheden – både for dig der driver og vedligeholder shoppen og for de kunder, der handler på din shop, som forventer både nem navigation og en god kundeoplevelse.
Umbraco CMS gør det nemt at administrere, opdatere varer og vedligeholde nyheder eller aktuelle tilbud.

 

Integration til Microsoft Dynamics 365 Business Central

Begrebet ”omnichannel” er efterhånden et krav til detail-drift. Dine kunder skal have samme oplevelse, muligheder, fordele og datagrundlag – uanset om de handler i din butik eller på din webshop. Og du skal kunne tilbyde dem samme service. Det stiller krav til hele dit it-system.

JCDs webshop B2C er integreret med din Business Central og dermed hele din værdikæde. Når du sælger en vare, bogføres salget automatisk i din Business Central. Har du lagerstyring, trækkes de solgte varer automatisk fra dit lager. Det betyder færre fejl og store besparelser i din tid.

Alle stamdata vedligeholdes ét sted - i din Business Central. På den måde håndteres statistik og rapportering via de standardiserede funktioner i dit ERP / Økonomisystem. 

 

Skalérbar webshop-løsning

JCDs B2C webshop giver dig et optimalt overblik og en overskuelig datastruktur.

Det er en altafgørende forudsætning, når du vil have en effektiv og og forretningsoptimeret webshop - hvis du vil vinde kampen om kunderne på nettet. Manglende fokus på datastruktur kan betyde inkonsistente data - fx forkerte beholdninger eller priser. Det resulterer i en lavere omsætning og dermed også en lavere indtjening.

Har du brug for at have flere kataloger i din webshop, er det også en mulighed. Du har samlet set, alle de funktioner der skal til, når du vil drive en skalérbar omnichannel webshop. 


Webshop til detail med mange funktioner

I JCDs B2C webshop har du blandt andet mulighed for at tilknytte billeder, video og gallerier, tekniske specifikationer, PDF-dokumenter eller henvisninger til andre varer, der kan være interessante for din kunde ... og på den måde øge salget.
Du kan selv oprette varekategorier, og systemet giver dig ubegrænsede antal under-kategorier. Dine varer kan også tilknyttes flere kategorier.

 

Timeslot til attraktionsbranchen

Driver du en attraktion, har behovet for it-løsninger ændret sig væsenligt i forbindelse med Corona-pandemien. JCD har udviklet en løsning til timeslots.
Løsningen håndterer, at billetsalg fra indgangen og billetsalg fra webshoppen tilsammen ikke overskrider restriktioner på antal gæster pr. time.
Time-slot løsningen styrer det antal gæster, der må lukkes ind og hvornår.

 

Vi hjælper dig i gang med grafisk opsætning

Når du køber JCDs B2C Webshop, får du et færdigt grafisk design. Vores designere og webudviklere har altid fokus på at give kunderne den gode brugeroplevelse, når de besøger webshoppen.

Ønsker du at sætte dig eget præg på dit design, kan du med vores færdige skabeloner lave tilpasninger, så webshoppen får den stemning, du ønsker. Har du brug for yderligere tilpasning af dit design, tager vi gerne en snak med dig.


Umbraco

JCDs specialister arbejder i Umbraco. Vi stiller store krav til de platforme, vi arbejder i, og Umbraco er - set med vores øjne - et af de bedste CMS på markedet.

Der er ingen faste udgifter til Umbraco-abonnement, da Umbraco er open source. Umbraco er fantastisk i forhold til integration med andre forretningssystemer - for eksempel din Business Central ... og hele din værdikæde.

 

 

Få et overblik over JCD Retail - omnichannel


 

Se JCDs webshop-løsninger

Pris ekskl. installation og undervisning. Inkl. grafisk opsætning.

Grundmodul Abonnement

+

Vareomsætning < 5 mio:
2% af omsætningen
(minimum 4.500,-/md)

Vareomsætning > 5 mio:
1,25% af omsætningen

 

Se alle retail priser Gå til JCD Retail univers

 

Løsningen kan så meget! 
Vi vil elske at fortælle dig mere … helt uforpligtende.


For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du altid kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik

Ja, jeg er indforstået med, at JCD bruger mine oplysninger for at kontakte mig.

Løsningen indeholder:

  • Integration til Business Central Retail-løsning: Komplet integration fra oprettelse af produkt/billlet til scan af billet i POS eller kvittering på ordre.
  • Tracking i Google Analytics: JCDs B2C Webshop er som standard integreret med Google Tag Manager, som gør det muligt at opsætte Google Enhanced Ecommerce Tracking, GA4 ecommerce, Facebook pixel mm
  • Fragtløsning: Understøttelse af standard fragtopsætningen i Business Central + mulighed for integration til pakkeshops.
  • Email Marketing: Mulighed for integration til Mailchimp, Campaign Monitor m.fl. 
  • Gavekort: standard i JCDs B2C Webshop
  • Vouchers: Kan bruges i forbindelse med checkout og rabat. Mulighed for at udstede vouchers i forbindelse med salg.
  • Lagerstyring: Automatisk fjernelse af "KØB-knap" fra webshoppen når udsolgt - både på arrangementsbilletter og på varer. 
  • Ordrehåndtering: Gensend billetter eller print billetter på vegne af kunden, og giv bedre service.
  • Online betalingsløsning: Standard integration til Bambora og mulighed for integration til andre udbydere. 
  • Pladsbooking/timeslot: Må du kun lukke 100 gæster ind i timen? Løs det ved funktionen Timeslot.
  • Medlemshåndtering / medlemskort / årskort: Giv medlemmer special sortiment + specielle priser - fra Business Central.
  • Bygget på Umbraco CMS: JCDs B2C Webshop er bygget på Umbraco CMS – hvilket gør det utrolig skalérbart og brugervenligt for administratoren.
  • Sproghåndtering: Løsningen kan som standard oprettes i mange sprog.
  • Donation: Funktionen giver dine kunder mulighed for at donere et valgfrit beløb og oplyse deres CPR-nummer. Data krypteres og kan kun eksporteres af udvalgte medarbejdere til en SKAT-venlig .csv fil.
    Tilkøb: DKK 12.000 ekskl. moms

 

Systemkrav:

Løsningen forudsætter, at du har et domæne til rådighed. Har du ikke et domæne, kan JCD assistere med dette. Indløsningsaftale med Bambora.