håndter fragt direkte fra salgsordren i Microsoft Dynamics NAV
Homerunner integreret med Microsoft Dynamics NAV.
Undgå at indtaste oplysninger i flere systemer, og få automatisk bestilling af fragt til dine pakker. Det sparer dig for tid og minimerer risikoen for fejl.
Kontakt en ERP-specialist
Håndtering af fragt og udskrivning af labels følger din ordre i Microsoft Dynamics NAV. Effektivt og automatisk.
Når du taster en ordre i Dynamics NAV eller når du importerer en ordre fra din webshop, har du mulighed for at printe en pakkelabel direkte fra ordren.
På den måde undgår du at indtaste oplysninger igen i et andet system hos en fragtudbyder.
Samtidig er du sikker på, at der automatisk bestilles fragt til dine pakker. Det sparer dig tid og minimerer risikoen for fejl.
Hvis du har indtastet dimensioner på dine varekort i Dynamics NAV, finder systemet selv ud af at printe den rigtige label til dig. Nemmere bliver det ikke.
Vælg selv hvilke labels du vil printe
Det er muligt at angive hvilke ordrer, du vil printe pakkelabels til. Det vil sige, at hvis du har pakker, der ikke skal sendes på traditionel vis, kan du vælge ikke at printe pakke-labels til dem.
Følg dine pakker
Du kan følge dine ordrer og pakker fra leveranceoverblikket i Dynamics. Her kan du blandt andet se leveringsstatus og følge din ordres rute helt ud til slutkunden - ved hjælp af track&trace.
Med Homerunner som fragtleverandør er du sikret attraktive fragtpriser på dine pakker.
Løsningen er lavet i samarbejde med Homerunner.
Du køber implementering af JCD A/S og afregnes herefter den løbende udgift til modulet. Denne udgift afhænger af din fragtvolumen.
Forsendelsen afregnes løbende til HomeRunner.
Tjek Homerunner her
Se systemkrav og flere priser i bunden af siden
Forudsætninger:
Tilladt at overskride antal forsendelser to måneder pr. år uden at stige i abonnement.
Overskrides antal forsendelser mere end to gange pr. år, opjusteres automatisk til næste niveau.
Systemkrav:
Kræver aftale med Homerunner ApS – homerunner.com. Ved ældre version end Microsoft Dynamics NAV 2013, kræves Adobe Reader licens på klienter. Tilgængelige objekter: NAV 5.0, NAV 2009: 4 tabeller, 1 rapport, 3 forms, 1 codeunit. NAV 2013 ->: 5 tabeller, 3 codeunits, 10 pages
Antal forsendelser pr. md.
250....................... DKK. 495,-
750....................... DKK. 695,-
2000..................... DKK. 1.295,-
5000..................... DKK. 2.195,-
Ubegrænset........... Kontakt JCD
Alle priser er ekskl. moms
Giv os et kald
Har du it-udfordringer, du ikke kan løse, eller har du brug for en snak om ERP, økonomistyring, servere, sikkerhed, web, Modern Workplace, digitalisering eller noget helt andet?
Ring på 70 12 00 03