integration mellem leverandørservice og Microsoft Dynamics C5
JCD Leverandørservice
Med Leverandørservice kan din virksomhed - efter aftale med kunden - automatisk trække tilgodehavender direkte på kundens konto - også når betalingsfristen er kort.
Modul til integration mellem Leverandørservice og Microsoft Dynamics C5.
Leverandørservice er til virksomheder, der har en tæt og regelmæssig samhandel med erhvervskunder.
Med Leverandørservice kan din virksomhed - efter aftale med kunden - automatisk trække tilgodehavender direkte på kundens konto - også når betalingsfristen er kort.
Bruger du Leverandørservice, betaler dine kunder til tiden. Det giver større sikkerhed og betyder også, at du sparer administrationstid på eventuel rykker-procedure. Desuden får du hurtig information om afviste betalinger og dag-til-dag betalinger.
Du har også mulighed for udbetaling af kreditnotaer direkte fra kundens konto.
Tilfredse kunder
Dine kunder slipper for besværet med at betale regninger. Erfaringer viser, at automatiske betalinger giver længere kundelevetid og flere loyale kunder.
Du skal bruge mindre tid på bogføring, det giver et bedre overblik og en mere effektiv administration.
JCDs løsning er godkendt af NETS og integrerer Leverandørservice med din Microsoft Dynamics C5.
Prisen er ekskl. installation,
opsætning og undervisning
DKK 4.450
(ekskl. moms)
Alle priser er ekskl. moms
Løsningen kan så meget!
Det er svært at vise det hele på nettet.
Kontakt os! Vi vil elske at fortælle dig meget mere … helt uforpligtende.
Løsningen indeholder:
Systemkrav:
Microsoft C5 4.00 sp1, C5 2008, C5 2010 og C5 2012 (Kan nedgraderes til 2.10 og 3.00) Kræver følgende tilretninger Basis udvikling, 4 forms og 4 rapporter eller VAR lag
Giv os et kald
Har du it-udfordringer, du ikke kan løse, eller har du brug for en snak om ERP, økonomistyring, servere, sikkerhed, web, Modern Workplace, digitalisering eller noget helt andet?
Ring på 70 12 00 03