løsning til elektronisk fakturering til det offentlige
Denne løsning til Microsoft Dynamics NAV danner en elektronisk faktura og sender denne via en sikker forbindelse til JCDs WEBserver.
Elektroniske fakturaer til handel med og salg til det offentlige - via OIO XML.
Er du leverandør til det offentlige, er det et krav, at du afregner elektronisk med den foruddefineret standard OIO (Offentlig Information Online).
Her har du løsningen, der håndterer dette.
OIO er måden hvorpå det offentlige modtager elektroniske data via en foruddefineret standard - for eksempel fakturaer, kreditnotaer, rykkere eller rentenotaer.
XML står for - Extensible Markup Language og er en international standard for, hvordan man udveksler data over nettet eller via HTML.
Standarden sikrer, at systemerne kan tale sammen og at alle leverandører til det offentlige fakturerer på samme måde.
Denne løsning til Microsoft Dynamics NAV danner en elektronisk faktura og sender denne via en sikker forbindelse til JCDs WEBserver.
WEBserveren sender herefter fakturaerne videre ind i det offentliges betalingsnetværk.
Løsningen indbefatter både faktura, kreditnota, rykker og rentenota*. Du har også mulighed for at angive på debitorkortet hvordan, kunden skal faktureres.
Kundens faste ordreoplysninger - hvis der er sådan nogle - kan indtastes.
Efter forsendelse kan du via en log se, hvornår dokumentet er sendt og af hvem.
Loggen giver også dokumentet et kvitteringsnummer fra JCDs WEBserver.
Skulle der være tilfælde, hvor det offentliges netværk ikke vil acceptere fakturaen, får du en email om dette.
Løsningen er inklussiv PDF-konverter.
*Rykker og rentenota fra vers. 4.03
Prisen er ekskl. installation,
opsætning og undervisning
Pr. md.
DKK 395
DKK. 1500,- pr. ekstra regnskab
DKK. 2,50- pr. sendt dokument
For abn.betingelser kontakt JCD A/S
Alle priser er ekskl. moms
Løsningen kan så meget!
Det er svært at vise det hele på nettet.
Kontakt os! Vi vil elske at fortælle dig meget mere … helt uforpligtende.
Systemkrav:
Alle Dynamics NAV-versioner supporteres.
I Windowsversionen kræver løsningen 2. tabeller, 2 forms, 4 rapporter. I DOS versionen kræver løsningen 3 rapporter, samt rettighed til afvikling af scripts på den aktuelle PC. Fælles for begge versioner: Internetadgang - Windows 2000+
Giv os et kald
Har du it-udfordringer, du ikke kan løse, eller har du brug for en snak om ERP, økonomistyring, servere, sikkerhed, web, Modern Workplace, digitalisering eller noget helt andet?
Ring på 70 12 00 03