OIOXML - Elektronisk fakturering til din Dynamics NAV

 

løsning til elektronisk fakturering til det offentlige

 

Denne løsning til Microsoft Dynamics NAV danner en elektronisk faktura og sender denne via en sikker forbindelse til JCDs WEBserver.

 

OIO elektronisk fakturering JCD.png

Elektroniske fakturaer til handel med og salg til det offentlige - via OIO XML.

Er du leverandør til det offentlige, er det et krav, at du afregner elektronisk med den foruddefineret standard OIO (Offentlig Information Online).

Her har du løsningen, der håndterer dette.

 

OIO er måden hvorpå det offentlige modtager elektroniske data via en foruddefineret standard - for eksempel fakturaer, kreditnotaer, rykkere eller rentenotaer.

XML står for - Extensible Markup Language og er en international standard for, hvordan man udveksler data over nettet eller via HTML.

Standarden sikrer, at systemerne kan tale sammen og at alle leverandører til det offentlige fakturerer på samme måde.

 

Elektronisk faktura via sikker forbindelse

Denne løsning til Microsoft Dynamics NAV danner en elektronisk faktura og sender denne via en sikker forbindelse til JCDs WEBserver.

WEBserveren sender herefter fakturaerne videre ind i det offentliges betalingsnetværk.

Løsningen indbefatter både faktura, kreditnota, rykker og rentenota*. Du har også mulighed for at angive på debitorkortet hvordan, kunden skal faktureres.
Kundens faste ordreoplysninger - hvis der er sådan nogle - kan indtastes.

 

Følg dokumentet i Dynamics NAV

Efter forsendelse kan du via en log se, hvornår dokumentet er sendt og af hvem.
Loggen giver også dokumentet et kvitteringsnummer fra JCDs WEBserver.

Skulle der være tilfælde, hvor det offentliges netværk ikke vil acceptere fakturaen, får du en email om dette.

Løsningen er inklussiv PDF-konverter.

*Rykker og rentenota fra vers. 4.03

 

OIO til Dynamics NAV indeholder:

  • Elektronisk styring af hvilke kunder der skal faktureres.
  • Styring af kunders faste rekvisitionsnummer, rekvirenter og eget kontonummer.
  • Automatisk overførsel af ovennævnte data ved oprettelse af ordrer.
  • Automatisk afsendelse af dokumenterne
  • Genudsendelses funktion.
  • Overholder mindstekravene til dataafgivelse.
  • Jf. bekendtgørelsen om elektronisk fakturering til det offentlige. (lov 1203 fra 27. dec. 2003).
  • Sendes via en sikker forbindelse over internet.

Prisen er ekskl. installation,
opsætning og undervisning

 Pr. md.
DKK 395

 

DKK. 1500,- pr. ekstra regnskab
DKK. 2,50- pr. sendt dokument

For abn.betingelser kontakt JCD A/S

Alle priser er ekskl. moms 

 

 

Løsningen kan så meget!
Det er svært at vise det hele på nettet.
Kontakt os! Vi vil elske at fortælle dig meget mere 
… helt uforpligtende.


For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du altid kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik

Ja, jeg er indforstået med, at JCD bruger mine oplysninger for at kontakte mig.

Systemkrav:

Alle Dynamics NAV-versioner supporteres.
I Windowsversionen kræver løsningen 2. tabeller, 2 forms, 4 rapporter. I DOS versionen kræver løsningen 3 rapporter, samt rettighed til afvikling af scripts på den aktuelle PC. Fælles for begge versioner: Internetadgang - Windows 2000+