tag godt imod dine gæster med et professionelt billetsystem

 

Billet-system integreret til Business Central

 

 

   

 

byd velkommen med den bedste service

 

Gode it-løsninger mindsker kø-dannelser, nedetid og manuelle funktioner, der skaber ventetid ... og utålmodige gæster. 

 

Se JCDs Retail univers

Billetsystem – fuldt integreret med Business Central. 
 
Tag godt imod dine gæster med et professionelt billetsystem. 
 
Med gode systemer ved indgange og forlystelser giver du dine gæster den allerbedste oplevelse. 

 


 

Sæsonkort, års- og medlemskort, billetsystemer og indgangsmøller/-tællere …  gode it-løsninger mindsker kø-dannelser, nedetid og manuelle funktioner, der skaber ventetid - og utålmodige gæster. 

Brugervenligt billetsystem 

Glade kunder vil have en enkel og hurtig ekspedition. Denne løsning gør det muligt for dine medarbejdere at yde god service. 

Løsningen indeholder selvstændigt skærmbillede til salg og udskrift af entrébilletter. Det  gør systemet hurtigt og brugervenligt så dine medarbejdere får mulighed for at give dine gæster den allerbedste service. 

 

Integreret billetsystem 

Løsningen er integreret med din Business Central. Det gør administrationsdelen nem og hurtig. Dine kunder kan have kontanter/valuta i lommen eller betale med kreditkort, mobil eller med gavekort. Hvad end dine kunder foretrækker, skal systemet bag køre professionelt, sikkert og stabilt. 

Billetterne i JCDs Retail-løsning indeholder en unik stregkode, der muliggør forskellige former for validering på for eksempel dato og adgang. 

 

Følg med i salget fra Business Central 

Med denne billet-løsning fra JCD opdateres varedata automatisk. Hvis det passer dig bedre, kan du også vælge at opdatere varedata manuelt efter behov. Denne funktion betyder, at du kan følge med i billetsalget på de enkelte kasser. Derfor kan du også foretage rapportering fra din Microsoft Dynamics 365 Business Central. 

 

Integrer billet-salget med din webshop  

Billetløsningen fra JCD kan integreres til JCDs Billet Webshop, så dine gæster har mulighed for at købe billetter online hjemme i stuen - på mobil, tablet eller computer. Alt sammen i ét og samme løsningsunivers. Du får med andre ord, de rigtige it-værktøjer til én samlet løsning.  

Har dine gæster købt billet online, kan du afvikle spidsbelastning og kø ved indgangen til din attraktion - med mobil billetscanner.

Se mere på JCDs Retail univers

Pris er ekskl. installation, opsætning & undervisning. Ekskl. hardware.

Licens pr./enhed pr./md.

DKK  349


For abb.betingelser kontakt JCD A/S

Alle priser er ekskl. moms

 

 

Løsningen kan så meget! 
Vi vil elske at fortælle dig meget mere
… helt uforpligtende.

For at vi kan sende dig noget fantastisk indhold, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Jeg giver tilladelse til, at JCD A/S opbevarer og behandler mine oplysninger og til, at JCD A/S må kontakte mig på email og telefon Læs vores privatlivspolitik

Løsningen indeholder:

Du får fuld integration til Business Central og en masse effektive funktioner og værktøjer.

 

Moduler og funktioner

Systemkrav:

BC via cloud: Ingen tilkøb påkrævet. BC On-premise, 40xtabeller, 3xPages, 5xRapporter, 3xCodeunits, 1xMenuSuite. 

Anbefalet Hardware: POS-computer med touch skærm, kundedisplay, bonprinter og kasse-skuffe. Løsningen kan også afvikles på windows PC og betjenes med mus.