Kasseløsning / POS til Business Central

 

integration til dit økonomi­system giver overblik

 

 

Glade kunder vil have enkel og hurtig ekspedition

 

JCDs POS løsning er integreret med din Business Central ... og med hele din værdikæde.

Du får mulighed for at yde den bedste service samtidigt med, at du kan styre din virksomhed effektivt.

 

Se JCDs Retail univers

Kasse-/POS-løsning - fuldt integreret med Business Central. 
 
Enkel og brugervenlig kasseløsning der løbende opdaterer salget til Business Central.  
 
Alle stamdata vedligeholdes i Business Central og opdateres automatisk til kasseløsningen. 
 
Enkel og intuitiv brugergrænseflade og minimal oplæringstid for brugeren gør denne kasseløsning optimal for de fleste virksomheder. 

Glade kunder vil have en enkel og hurtig ekspedition 

JCDs POS løsning er integreret med dit lager. Det gør administrationsdelen nem og hurtig. 

Dine kunder kan have kontanter i lommen, betale med kort, mobilen eller med gavekort. Hvad end din kunde foretrækker, skal systemet bag køre professionelt, sikkert og stabilt. 

POS løsningen leveres med integration til Verifones kortterminaler. Det sikrer, at du får korrekte og effektive transaktioner.

Med denne løsning får du et nemt værktøj til alle tænkelige behov i et kassesystem. Løsningen er baseret på Business Central og giver dig fx. Kasseopgørelse, udskrift på bonprinter, kreditsalg til stamkunder fra Business Central og bogføring af kontantsalg. 

 

Nemt og enkelt at styre 

Taste-layout på kassen styres fra din Business Central. Systemet har uendeligt antal varetaster. Udskiftning af kassen er nemt og enkelt, hvilket er ideelt, hvis du for eksempel vil flytte kassen til en anden butik eller salgsområde. Og du har desuden mulighed for at kopiere taste-layout fra én kasse til en anden. 

 

Du er sikret ved nede-tid 

Kasseløsningen kan automatisk arbejde offline, hvis forbindelsen til Business Central skulle gå ned - uden at du som bruger behøver at gøre noget aktivt. Kassen kan bruges offline på de fleste funktioner, og systemet vil sende data til Business Central, når forbindelsen igen er oprettet. 

 

Følg med i salget fra Business Central 

Salgs- og varedata opdateres løbende. Derudover kan du opdatere manuelt efter behov. Det betyder, at du kan følge med i salget på de enkelte kasser og foretage rapportering fra din Business Central. 

Se mere på JCDs Retail univers

Pris er ekskl. installation, opsætning & undervisning. Ekskl. hardware.

 

Licens pr.  POS pr./md.

DKK 494

For abb.betingelser kontakt JCD A/S

Alle priser er ekskl. moms

 

Se video om POS/Kassesystem

 

Løsningen kan så meget! 
Vi vil elske at fortælle dig meget mere
… helt uforpligtende.

For at vi kan sende dig noget fantastisk indhold, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Jeg giver tilladelse til, at JCD A/S opbevarer og behandler mine oplysninger og til, at JCD A/S må kontakte mig på email og telefon Læs vores privatlivspolitik

Løsningen indeholder:

Du får fuld integration til Business Central og en masse effektive funktioner og værktøjer.

 

Moduler og funktioner

Systemkrav:

BC via cloud: Ingen tilkøb påkrævet. BC On-premise, 40xtabeller, 3xPages, 5xRapporter, 3xCodeunits, 1xMenuSuite. 

Anbefalet Hardware: POS-computer med touch skærm, kundedisplay, bonprinter og kasse-skuffe. Løsningen kan også afvikles på windows PC og betjenes med mus.