webshop til din attraktion eller detail forretning
Med JCDs webshop-løsning er du godt på vej
Du har brug for de rigtige værktøjer til den daglige drift i din attraktion eller detail-forretning ... og selvfølgelig en webshop der sælger!
Din webshop skal give en god købsoplevelse, så dine kunder foretrækker din shop frem for andre ... og derfor handler hos dig - igen og igen.
I udviklingen af shoppen har vi lagt vægt på brugervenligheden – både for dig der driver og vedligeholder shoppen og for de kunder, der handler på din shop, som forventer både nem navigation og en god kundeoplevelse.
Umbraco CMS gør det nemt at administrere, opdatere varer og vedligeholde nyheder eller aktuelle tilbud.
Begrebet ”omnichannel” er efterhånden et krav til detail-drift. Dine kunder skal have samme oplevelse, muligheder, fordele og datagrundlag – uanset om de handler i din butik eller på din webshop. Og du skal kunne tilbyde dem samme service. Det stiller krav til hele dit it-system.
JCD Retail Webshop er integreret med din Business Central og dermed hele din værdikæde. Når du sælger en vare, bogføres salget automatisk i din Business Central. Har du lagerstyring, trækkes de solgte varer automatisk fra dit lager. Det betyder færre fejl og store besparelser i din tid.
Alle stamdata vedligeholdes ét sted - i din Business Central. På den måde håndteres statistik og rapportering via de standardiserede funktioner i dit ERP / Økonomisystem.
JCD Retail Webshop giver dig et optimalt overblik og en overskuelig datastruktur.
Det er en altafgørende forudsætning, når du vil have en effektiv og og forretningsoptimeret webshop - hvis du vil vinde kampen om kunderne på nettet. Manglende fokus på datastruktur kan betyde inkonsistente data - fx forkerte beholdninger eller priser. Det resulterer i en lavere omsætning og dermed også en lavere indtjening.
Har du brug for at have flere kataloger i din webshop, er det også en mulighed. Du har samlet set, alle de funktioner der skal til, når du vil drive en skalérbar omnichannel webshop.
I JCD Retail Webshop har du blandt andet mulighed for at tilknytte billeder, video og gallerier, tekniske specifikationer, PDF-dokumenter eller henvisninger til andre varer, der kan være interessante for din kunde ... og på den måde øge salget.
Du kan selv oprette varekategorier, og systemet giver dig ubegrænsede antal under-kategorier. Dine varer kan også tilknyttes flere kategorier.
Driver du en attraktion, har behovet for it-løsninger ændret sig væsentligt i forbindelse med Corona-pandemien. JCD har udviklet en løsning til timeslots.
Løsningen håndterer, at billetsalg fra indgangen og billetsalg fra webshoppen tilsammen ikke overskrider restriktioner på antal gæster pr. time.
Time-slot løsningen styrer det antal gæster, der må lukkes ind og hvornår.
Når du køber JCD Retail Webshop, får du et færdigt grafisk design. Vores designere og webudviklere har altid fokus på at give kunderne den gode brugeroplevelse, når de besøger webshoppen.
Ønsker du at sætte dig eget præg på dit design, kan du med vores færdige skabeloner lave tilpasninger, så webshoppen får den stemning, du ønsker. Har du brug for yderligere tilpasning af dit design, tager vi gerne en snak med dig.
JCDs specialister arbejder i Umbraco. Vi stiller store krav til de platforme, vi arbejder i, og Umbraco er - set med vores øjne - et af de bedste CMS på markedet.
Der er ingen faste udgifter til Umbraco-abonnement, da Umbraco er open source. Umbraco er fantastisk i forhold til integration med andre forretningssystemer - for eksempel din Business Central ... og hele din værdikæde.
Få et overblik over JCD Retail - omnichannel
Pris ekskl. installation og undervisning. Inkl. grafisk opsætning.
Grundmodul Abonnement
+
Vareomsætning < 5 mio:
2% af omsætningen
(minimum 4.500,-/md)
Vareomsætning > 5 mio:
1,25% af omsætningen
Gå til JCD Retail univers
Løsningen kan så meget!
Vi vil elske at fortælle dig mere … helt uforpligtende.
Systemkrav:
Løsningen forudsætter, at du har et domæne til rådighed. Har du ikke et domæne, kan JCD assistere med dette. Indløsningsaftale med Bambora.
Giv os et kald
Har du it-udfordringer, du ikke kan løse, eller har du brug for en snak om ERP, økonomistyring, servere, sikkerhed, web, Modern Workplace, digitalisering eller noget helt andet?
Ring på 70 12 00 03