få nem og kontinuerlig drift af det trådløse netværk i din virksomhed

 

WiFi as a Service

Med løsningen JCD WiFi as a Service sikrer du en nem og kontinuerlig drift af dit trådløse netværk i din virksomhed - uden behov for teknisk indsigt.

 

WiFi er det trådløse omdrejningspunkt. Dine medarbejdere og gæster kræver høj ydelse og stor rækkevidde af dit WiFi, mens du som it-ansvarlig kræver den bedste sikkerhed og oppetid.

 

Denne service leveres med fuldt konfigurerede access points, der er klar til at blive tilsluttet virksomhedens netværk.

Ved levering er der oprettet et internt, trådløst netværk til virksomhedens PCere, og et trådløst netværk der kan benyttes af gæster. Dette sikrer, at gæster ikke kan tilgå virksomhedens netværk.

 

Rutinemæssig kontrol af access points- remote

JCD A/S tilbyder rutinemæssigt eller periodisk at kontrollere dine access points. Vi tilgår hver måned dine access points remote fra JCDs adresse og kontrollerer både software og
tilgængelighed. I tilfælde af manglende tilgængelighed kontakter JCD dig via mail eller telefon med henblik på at aftale fejlretning*.

 

Optimeret WiFi drift

Når ét af dine access points går ned, vil dine resterende access points skulle bære samme belastning - antallet af brugerne er jo uændret.
Det betyder, at belastningen fordeles på færre enheder, og at dine medarbejdere vil opleve forringet hastighed og dækning. Netop derfor er det vigtigt, at dine access points rutinemæssigt bliver tjekket og giver det allerbedste trådløse signal.

Skulle et trådløst access point blive defekt, sendes der et nyt til erstatning af det defekte. Det nye access point er fuldt konfigureret og klar til at blive monteret. Den defekte enhed returneres til JCD. Denne garanti gælder i abonnementets løbetid

 

Bedre it-sikkerhed

Producentens softwareopdateringer indeholder som regel både nye funktioner og kan også optimere hastigheden. Opdateringer kan derfor have positiv indflydelse på forbindelsen til dit trådløse netværk, på sikkerheden og på den hastighed dine medarbejdere oplever.
Når du løbende opdaterer din virksomheds access points, er du bedst sikret mod uvedkommende, som ønsker at udnytte eventuelle sårbarheder i dit trådløse netværk.
Lad JCD tage ansvaret for dine access points. På den måde har du vished om, at din software altid er up-to-date.

JCD leverer unifi Access Points, og hardware er med i prisen. Har I allerede unifi punkter, kan opdateringsservicen tilkøbes for kr. 499 pr. år pr. AP.

Årligt udarbejdes en rapport over software-version på eksisterende access points. Informationerne i rapporten mailes til dig, så du har fuld dokumentation til brug i forhold til NIS2, DRP, bestyrelse eller revision.

 

*fejlretning er ikke indeholdt i service.

**fuldstændig segmentering kræver, at kundens netværk understøtter det. 

Pris er ekskl. fysisk
installation og undervisning

 

DKK pr. access point pr. md.

DKK 109

For abonnementsbetingelser kontakt JCD A/S

For allerede kundeejede access points kan opdateringsservicen tilkøbes for kr. 499 pr. år pr. access points.

Alle priser er ekskl. moms

 

Løsningen kan så meget!
Det er svært at vise det hele på nettet.
Kontakt os! Vi vil elske at fortælle dig meget mere … helt uforpligtende.

For at vi kan sende dig noget fantastisk indhold, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Jeg giver tilladelse til, at JCD A/S opbevarer og behandler mine oplysninger og til, at JCD A/S må kontakte mig på email og telefon Læs vores privatlivspolitik

Tidspunkter:

Opdateringer sker indenfor JCDs normale åbningstid. Passer det dårligt i driften af din virksomhed, har du mulighed for at lave en speciel aftale.

 

Løsningen indeholder:

  • Access point - afhænger af antal bestilte.
  • Månedlig kontrol af om der findes ny opdatering af software - pr. access point.
  • Opdatering af software til nyeste version.
  • Månedlig kontrol af tilgængelighed pr. access point.
  • Besked/kontakt hvis der er fejl på de ovennævnte kontroller.
  • 1 årlig oversigt over software-version på eksisterende access points.
  • Backup af konfiguration (opbevares hos JCD - én installation gemmes).
  • E-mail dokumentation på opdatering og kontrol.
  • Advisering via e-mail om evt. opdatering.

Systemkrav:

Kunden sørger for opsætning af AP’er. Strømstik (eller POE) og netværkskabel.