PIM system

 

skab optimal struktur og visualiser dine produkter med en PIM-løsning

 

PIM giver dig muligheden for at styre din markedsføring meget præcist og dermed øge dine chancer for mersalg.

 

Et PIM-systems vigtigste opgave er at hjælpe din virksomhed med at håndtere store mængder af komplekse produktinformationer ... og at distribuere informationerne effektivt på de relevante salgskanaler.

 

integreret med din webshop. Styr produkterne på din webshop ét sted.

Et PIM system sikrer, at du har overblik over alle dine produktdata.

PIM er bindeleddet mellem dit ERP-system og alle de systemer og platforme, hvor du har dine produktinformationer og -data.

 

Hvad er PIM – Product Information Management?

Med et PIM system får du komplet kontrol og overblik over jeres produktdata.

Systemet er en produkt-platform, der samler og fordeler dine produktinformationer på tværs af alle dine systemer – interne såvel som eksterne. Det er et nemt værktøj til at præsentere dine produkter ensartet på tværs af platform.

Det kan beskrives som et centralt knudepunkt for alle dine salgskanaler; det håndterer dine produktdata, konfigurer -, beriger - og strukturer dem.  

 

Fleksibel og skalerbar PIM løsning

Du får en fleksibel og skalerbar løsning, der kan håndtere tusindvis af produkter, som præsenteres flot og ensartet på dine platforme og giver dig overblik og kontrol.

Løsningen kan integreres med:

  • ERP-system
  • XML
  • Excel
  • Underleverandører
  • Produktkataloger
  • Forhandlere
  • Onlinemarkeder
  • Webshops

 

Struct PIM bygget i Umbraco CMS – opnå store besparelser

JCD A/S bruger det danske Struct PIM, der er udviklet til Umbraco CMS. Det er derfor en oplagt tilføjelse til din Umbraco webshop – men løsningen kan selvfølgelig også stå alene.

Med et PIM-system undgår du at bruge tid på at opdatere og vedligeholde produktinformationer, billeder, videoer og tekster på dine salgskanaler.

Struct PIM sikrer, at du kun skal opdatere og vedligeholde produktinformationer ét sted. Det betyder, at du sparer arbejdstid og minimerer fejlindtastninger.

Der er flere integrationsmuligheder til Struct PIM:

 

Integration mellem PIM og til ERP

Dit PIM system kan selvfølgelig integreres med dit ERP.

Du kan nemt og hurtigt importere dine produktinformationer fra dit ERP-system og dine leverandører og kontrollere distributionen ud til dine salgssteder – uanset om det handler om din webshop, dine forhandlere, produktkataloger eller lignende.

Systemet er med til at effektivisere dine arbejdsprocesser.

 

Pr. md. fra

DKK 14.000

ekskl. moms

 

Hør mere om
et PIM system til din forretning

 

Løsningen kan så meget!
Det er svært at vise det hele på nettet.
Kontakt os! Vi vil elske at fortælle dig meget mere … helt uforpligtende.

For at vi kan sende dig noget fantastisk indhold, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Jeg giver tilladelse til, at JCD A/S opbevarer og behandler mine oplysninger og til, at JCD A/S må kontakte mig på email og telefon Læs vores privatlivspolitik

PIM-løsningen indeholder:

  • En workshop hvor vi gennemgår processer og beregninger.
  • Opsætning og konfiguration af selve PIM delen
  • Test og launch JCD bidrager med ideer til workflows og output.

 

Systemkrav:

  • Tilkøb af Struct PIM
  • Umbraco version min 7.1