It-support abonnement til erhverv

 

kend dit it-support budget med abonnement

 

Få it-support til en fast månedlig pris - med en supportaftale fra JCD.

JCD A/S er et stærkt team af Microsoft-konsulenter, teknikere, designere, udviklere, it-arkitekter og systemspecialister, som i godt 30 år har håndteret it-løsninger for kunder i alle brancher. Det er din garanti for et kompetent specialist-team til din virksomheds it. 

Med denne løsning outsourcer du din it til JCD A/S, som herefter supporterer, vedligeholder og drifter din it efter dit valg af abonnement. 

Du har mulighed for at tilkøbe andre services for en fuld drift supportaftale. Vælg det abonnement der passer til din virksomhed. 

 

it-support abonnements-typer: 

Vi sælger it-support som abonnement i to kategorier - support og drift.
Vælg abonnements-type og niveau med udgangspunkt i din virksomheds behov, ønsker og budget.
 

Regler og vilkår gælder. Der er minimums antal ved de forskellige abonnements-typer. 
Kontakt os for hjælp til at finde den rigtige kategori for dig og din virksomhed.

 


Kvalificeret it-support

Med JCDs support abonnement kender du den månedlige udgift til it-support og får samtidigt garanti for kvalificeret support.

Med JCDs drift abonnement kender du den månedlige pris på din IT-drift. Her er der også adgang til alle JCDs specialister samt onsite support på kritiske fejl. 

 

JCDs specialist-team

JCD A/S er et stærkt team af Microsoft-konsulenter, teknikere, designere, udviklere, it-arkitekter og systemspecialister, som hver dag håndterer komplekse it-løsninger for vores kunder i alle brancher. Det er din garanti for et kompetent specialist-team til din virksomheds it. 

 

Systemkrav: Denne løsning fra JCD A/S kræverkontraktlige forpligtelser. Kontakt os for mere information.

 

Se JCDs løsninger til sikkerhed

Brug for rådgivning eller andre løsninger til din it-sikkerhed? 

Er du i tvivl om, hvilket abonnement der passer til din virksomheds behov?

Kontakt JCDs it-specialister for rådgivning. 

Vi leverer også andre services, der sikrer fulde driftaftaler, backup, it all-inclusive løsninger og mange andre sikkerhedsløsninger.
Vores løsninger kan alle kombineres denne support-as-a-service-løsning.

 

Døgn-support Backup Kontrol WiFi as a Service Firewall as a Service

 

Løsningen kan så meget!
Vi vil elske at fortælle dig meget mere
… helt uforpligtende.

For at vi kan sende dig noget fantastisk indhold, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Jeg giver tilladelse til, at JCD A/S opbevarer og behandler mine oplysninger og til, at JCD A/S må kontakte mig på email og telefon Læs vores privatlivspolitik

 

it-support på abonnement - uddybende forklaringer på:  

 

Fri telefonsupport : Med telefonsupport kan du frit ringe for support inden for JCDs åbningstider. Opgaver der ofte udføres er brugersupport, nulstilling af passwords, fejl på PC, fejl på Office pakken eller lignende. 

Email-support via support@jcd.dk : Med email-support kan du frit maile opgaver ind eller ønske et opkald indenfor et specifikt tidsrum. Det er ideelt at sende visuelle fejlbeskrivelser som billeder. 

Support med opkobling til workstation Fjernsupport med accept fra kunden. JCDs teknikere overtager brugerens PC og kan se problemet og hjælpe med at løse det. JCD stiller software til fjernsupport til rådighed. 

Årlig status, budget og investeringsmøde JCD afholder årligt et møde med kunden for at sikre sig, at kunden har den rigtige løsning, hvad der skal på budget for næste år, statistik og historik for året der er gået 

Onsite-support ved slutbruger Udfordringer der ikke kan løses via fjern-opkobling, kommer JCD til kundens lokation og afhjælper fejlen. 

 

Backup kontrol Hver måned tester JCD kundens backup ved at genskabe tilfældige filer, resultatet dokumenteres og mailes til kunden, der kan bruge dettil fremvisning for revisor, bestyrelse eller i forhold til GDPR.

1 hel månedsdag 7 timer Der kommer en JCD konsulent på kundens lokation og hjælper og vejleder brugerne. Konsulenten afhjælper også problemer og kan bruges til undervisning.  

Overvågning af servere, firewall og netværk JCD overvåger kundens infrastruktur. Der er mange muligheder - men ofte overvåger JCD diskplads, service, hardware, netværk og kontakten til switche. 

Kvartalsvis statusmøde Møde med gennemgang af opgaver, kundens it, ønsker og spørgsmål fra kunde 

Retablering og udskiftning af arbejdsplads Genskabelse af arbejdspladser ved køb af ny PC til eksisterende bruger eller ved geninstallering af eksisterende.