WorkPoint 365 CRM

Arbejd direkte fra Outlook, Word og Excel. 

Med WorkPoint 365 CRM kan dine sælgere arbejde direkte fra det værktøj, de kender bedst; Outlook.  

 

Løsningen sikrer, at de kan registrere, oprette og dokumentere salget. Modsat traditionelle CRM-systemer tager det ikke lang tid at registrere og opdatere pipeline, kontaktpersoner mm. i WorkPoint 365 CRM.

Dermed frigives tid, som de kan bruge hos kunderne og skabe mersalg til din virksomhed - uden at gå på kompromis med at vigtige data indrapporteres.

 


 

Accepter marketing-cookies for at se denne video.

 


 

Det får du med WorkPoint 365 CRM: 

 

Registrer aktiviteter 

Al dokumentation, emails, møder, telefonopkald og noter registreres centralt i WorkPoint – direkte fra din Office pakke. Det betyder, at sælgeren ikke skal skifte mellem flere systemer.  

Som tilkøb kan dine medarbejdere registrere aktiviteter på farten fra jeres Power AppAktiviteter registreres, så de kan ses under hver enkelt kunde. Dermed har du overblik over, hvad du eller dine kolleger aftaler med kunden.  

  

Fasestyring af din pipeline 

WorkPoint 365 understøtter fase-opbygning. Som Salgschef får du en præcis, vægtet pipeline. JCD har defineret en standard fem-trins salgsproces: Kvalificering, Udvikling, Afklaring, Forhandling, Vundet, Tabt.

Salgsprocessen kan selvfølgelig ændres, så den passer præcis til jeres virksomhed  

  

Overblik over segmentering 

Ud fra de indsamlede data og faser kan du sortere og filtrere dig frem til det overblik, du ønsker. Det betyder, at du og dine sælgere sparer tid, når der skal dannes overblik på salgsmøderne, eller når der skal rapporteres til ledelsen. På virksomhedsniveau vil der være segmentering af kunder: A, B, C eller D kunder, der sikrer, sælgerens tid bruges på de rigtige kunder.   

JCD tilbyder udvidet rapportering med Power BI.

  

Spar tid på oprettelse af standard dokumentation 

Med WorkPoint CRM og Word-brevflet kan du – via din Outlook – oprette kontrakter, tilbud og anden standard dokumentation med få klik. Det frigiver tid og sikrer, at du altid bruger nyeste version. 

JCD hjælper dig i gang med WorkPoint-skabeloner.  

  

Integration til cvr.dk 

Dine sælgere opretter sikkert mange virksomheder i jeres CRM. Med WorkPoint 365 CRM vil de nemt og hurtigt kunne oprette en ny virksomhed med data direkte fra cvr.dk. Dermed undgås manuelle og forkerte dataindtastninger.   

   

Øg salget – Indhent leads med kampagne-modul 

Med JCDs kampagnemodul til WorkPoint 365 CRM vil din Marketingafdeling kunne finde og udpege leads til for eksempel events, e-mail- eller SoMe-kampagner. Samtidigt sikres, at alt dokumentation om en kampagne kan arkiveres og opbevares, så ingen data glemmes eller går tabt. Løsningen strukturerer informationerne, så de er nemt tilgængelige.

sningen kan integreres til Microsoft Teams, hvis det er den foretrukne samarbejdsplatform.    

 

Tilvalg til WorkPoint 365 CRM 

  • Godkendelsesflow: Til dig der ønsker godkendelse mellem faser eller andre steps i dit CRM-system.  
  • Integration til Microsoft Teams: WorkPoint 365 kan integreres direkte med Microsoft Teams. Hvis dine sælgere vil samarbejde med eksterne eller hellere vil arbejde fra Teams, kan det lade sig gøre.  
  • Integration til 3. parts marketingværktøjer: For eksempel MailChimp eller ClickDimensions. 
  • Synkronisering til ERP: For eksempel Business Central, NavisionEconomic mm. 
  • Ændringslog Pipeline: Som Salgschef kan det være svært at huske fremgangen eller status for dine medarbejderes pipeline. Med ændringsloggen kan du se, hvornår der senest er lavet ændringer eller aktiviteter i jeres pipeline.  
  • Digital signatur: Normalt er underskrifter en tidsrøver. Med digital signatur sendes jeres standard kontrakter til underskrivelse direkte fra WorkPoint 365. Når de er underskrevet, arkiveres versionen automatisk i systemet. 
  • Kontraktmodul: Med WorkPoint 365 CRM har du helt styr på pipeline. Flere virksomheder tilføjer kontraktstyring til deres løsning, så de har styr på kunder og leverandørers kontrakter. Hvis du har et CRM i forvejen, kan standard kontraktstyring tilkøbes. 

  

Leverance model 

JCD har komprimeret implementeringen af WorkPoint 365 CRM i et forløb på 3-4 uger. Der er 6 steps, før du er du live med dit CRM:

1. Fysisk- eller online-demomøde hvor JCD præsenterer standard WorkPoint 365 CRM
2. Fremsendelse af projektplan og licenspriser
3. Fysisk eller online møde med gennemgang af projektplan 
4. Underskrift
5. Implementering 
6. Fysisk eller online møde med præsentation, uddannelse og Go-live

 

Fastpris på standard WorkPoint 365 CRM
Implementeringsperiode 3-4 uger

DKK 45.000

 

Abonnement

WorkPoint 365 Business systemlicens

Pr. md. inkl. 5 bruger

DKK 2.003,80

Pris pr. ekstra bruger 91,80 kr.

 

WorkPoint Express (Add-on til Office pakken)

Pr. md. pr. bruger

DKK. 36,10

 

25 brugere eller derover giver rabat på brugerlicenserne.

Priserne opkræves forud for 12 måneder.
Der er 12 måneders binding på produktet.

Månedlig opkrævning og binding er muligt.
Prisen er 10% yderligere.

 

Alle priser er ekskl. moms.

 

 

Hør mere om
WorkPoint 365 CRM

 

Løsningen kan så meget!
Det er svært at vise det hele på nettet, men kontakt os! Vi vil elske at fortælle dig meget mere … helt uforpligtende.


For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du altid kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik

Ja, jeg er indforstået med, at JCD bruger mine oplysninger for at kontakte mig.

Løsningen indeholder:

Moduler til:

  • Virksomheder: Til registrering af stamdatastandard dokumentation og aktiviteter mm. 
  • Kontakter: Til registrering af stamdata, nyhedsbrevsmodtagelse mm. 
  • Salgsmuligheder: Til registrering af al dokumentation og stamdata.  
  • Kampagne: Opret og hold styr på marketingkampagner. I kan bruge eksisterende data, som I har samlet på virksomheder og kontakter. 

 

Systemkrav:

  • Microsoft 365 Business Standard
  • WorkPoint 365