registrer, opret og dokumenter salget
Lad dine sælgere arbejde direkte fra det værktøj, de kender bedst; Outlook
Løsninger gør det muligt at arbejde direkte fra Outlook, Word og Excel og sikrer, at de kan registrere, oprette og dokumentere salget. Modsat traditionelle CRM-systemer tager det ikke lang tid at registrere og opdatere pipeline, kontaktpersoner mm. i WorkPoint 365 CRM.
Snak med en it-specialist om WorkPoint 365 CRM
frigiv tid ...
som dine sælgere kan bruge hos kunderne, hvor de kan skabe mersalg til din virksomhed - uden at gå på kompromis med at vigtige data indrapporteres.
Registrer aktiviteter
Al dokumentation, emails, møder, telefonopkald og noter registreres centralt i WorkPoint – direkte fra din Office pakke. Det betyder, at sælgeren ikke skal skifte mellem flere systemer.
Som tilkøb kan dine medarbejdere registrere aktiviteter på farten fra jeres Power App. Aktiviteter registreres, så de kan ses under hver enkelt kunde. Dermed har du overblik over, hvad du eller dine kolleger aftaler med kunden.
Fasestyring af din pipeline
WorkPoint 365 understøtter fase-opbygning. Som Salgschef får du en præcis, vægtet pipeline. JCD har defineret en standard fem-trins salgsproces: Kvalificering, Udvikling, Afklaring, Forhandling, Vundet, Tabt.
Salgsprocessen kan selvfølgelig ændres, så den passer præcis til jeres virksomhed.
Overblik over segmentering
Ud fra de indsamlede data og faser kan du sortere og filtrere dig frem til det overblik, du ønsker. Det betyder, at du og dine sælgere sparer tid, når der skal dannes overblik på salgsmøderne, eller når der skal rapporteres til ledelsen. På virksomhedsniveau vil der være segmentering af kunder: A, B, C eller D kunder, der sikrer, sælgerens tid bruges på de rigtige kunder.
JCD tilbyder udvidet rapportering med Power BI.
Spar tid på oprettelse af standard dokumentation
Med WorkPoint CRM og Word-brevflet kan du – via din Outlook – oprette kontrakter, tilbud og anden standard dokumentation med få klik. Det frigiver tid og sikrer, at du altid bruger nyeste version.
JCD hjælper dig i gang med WorkPoint-skabeloner.
Integration til cvr.dk
Dine sælgere opretter sikkert mange virksomheder i jeres CRM. Med WorkPoint 365 CRM vil de nemt og hurtigt kunne oprette en ny virksomhed med data direkte fra cvr.dk. Dermed undgås manuelle og forkerte dataindtastninger.
Leverance model
JCD har komprimeret implementeringen af WorkPoint 365 CRM i et forløb på 3-4 uger. Der er 6 steps, før du er du live med dit CRM:
1. Fysisk- eller online-demomøde hvor JCD præsenterer standard WorkPoint 365 CRM
2. Fremsendelse af projektplan og licenspriser
3. Fysisk eller online møde med gennemgang af projektplan
4. Underskrift
5. Implementering
6. Fysisk eller online møde med præsentation, uddannelse og Go-live
Fastpris på standard WorkPoint 365 CRM
Implementeringsperiode 3-4 uger
DKK 45.000
Licenspriser
WorkPoint 365 C1 licens
Pr. md. inkl. 10 bruger
DKK 2.250
Pris pr. md. pr. ekstra bruger
DKK 225
Basic bruger pr. md.
DKK 30
25 brugere eller derover giver rabat på brugerlicenserne.
Priserne opkræves forud for 12 måneder.
Der er 12 måneders binding på produktet.
Månedlig opkrævning og binding er muligt.
Prisen er +10%.
Alle priser er ekskl. moms.
Licens- og lev.betingelserLøsningen kan så meget!
Det er svært at vise det hele på nettet.
Kontakt os! Vi vil elske at fortælle dig meget mere … helt uforpligtende.
Moduler til:
CRM står for Customer Relationship Management - på dansk oversat til kunderelationsstyring.
Et CRM-system kan hjælpe din virksomhed med at strukturere og administrere arbejdet med jeres kunder; kundeinformationer, relationer, kommunikation, historik, salg og alt hvad der ellers er nødvendigt og skaber værdi i jeres kunderelation.
Med andre ord flytter et CRM system alt relevant kunde-information væk fra enkeltpersoner eller afdelinger og ind i et fælles system, hvor flere i virksomheden kan drage nytte af det.
Der er mange fordele forbundet med at implementere et CRM system i en virksomhed.
Ikke nok med at CRM-systemet kan hjælpe dig med at få overblik over jeres kunder, kunders kontaktdata, kommunikation, salg og jeres service-historik, så viser erfaring også, at et godt CRM system øger omsætningen, reducerer omkostningerne og ikke mindst øger kundeloyaliteten.
Et CRM sikrer, at kunder ikke bliver glemt eller tabt, og at jeres kommunikation, informationer og øvrig historik dokumenteres. Dermed flyttes vigtige informationer væk fra sælgerens skrivebord og ind i et struktureret system, hvor flere personer og afdelinger kan drage nytte af dem - uafhængig af enkeltpersoner.
Der findes i dag mange gode CRM systemer; nogle online, andre installeret lokalt hos virksomheden, nogle relativt enkle, mens andre er mere avancerede.
Uanset hvilken CRM løsning din virksomhed vælger, så sørg for at afdække jeres behov, ønsker og krav - og gør jer overvejelser om, om de også er de samme om for eksempel 2 år.
Er det for eksempel en god idé for din virksomhed, at jeres CRM-løsning er integreret med de værktøjer, I allerede bruger i dag? Såsom Microsoft 365, Office 365, SharePoint, Word, Excel eller lignende?
Se vores tjekliste til hvordan du vælger det bedste CRM til din virksomhed.
CRM software er med til at samle alle salgs-, marketing- og kundeoplysninger et centralt sted. Dermed har flere afdelinger og medarbejdere i en virksomhed gavn af at få implementeret CRM software.
Med en effektiv CRM løsning har de rigtige medarbejdere altid de rette informationer om en kunde; kontaktdata, salgshistorik, service-historik, marketings-historik.
WorkPoint har i samarbejde med en række partnere udviklet deres CRM-system med tanke om at imødekomme de mange krav, regler og behov der er i forbindelse med ESDH.
WorkPoint spiller sammen med Microsoft 365 - og du får dermed et ESDH system, der er fuldt integreret med dit eksisterende Microsoft miljø.
Fordelene ved et CRM system er rigtig mange - hvis alle i virksomheden bruger det korrekt og konsekvent.
Udover at effektiv CRM software vil bidrage positivt til din virksomheds omsætning og stigende kundeloyalitet - så minimerer du som salgschef, marketingschef, servicechef, supportansvarlig eller kundeansvarlig også, at vigtige informationer går tabt, hvis en medarbejder ikke længere er i virksomheden.
Ved du altid, hvad en kunde er værd? Ved du med sikkerhed, hvad kunden plejer at bestille og hvornår? Har du det fulde overblik over service- og kommunikations-historik med dine kunder?
Med et CRM sikrer du, at alt det er på plads, og at vigtige informationer om og med en kunde aldrig går tabt, hvis en medarbejder stopper.
Der findes rigtig mange gode CMS systemer at vælge blandt, for danske virksomheder. At vælge hvilket CMS man skal vælge, kan derfor ofte være en større opgave - og mange ligger tæt op af hinanden når det kommer til brugervenlighed, funktionalitet, integrationer osv.
Et oplagt sted at starte, er naturligvis at tage udgangspunkt i at finde et CMS der er integreret med de programmer og systemer du i forvejen gør brug af i den hverdag - for dermed at få et så brugervenligt, hurtigt og fleksibelt system som overhovedet muligt.
I Danmark gør de fleste virksomheder i dag brug af Microsoft produkter som Office 365, Microsoft Dynamics, Dynamics 365 Sales og SharePoint. Så et oplagt sted at starte, er at finde et system der kan integrere med dem.
Med en integration til eksempelvis Office 365 og SharePoint sikrer du dig, at dine medarbejdere nemt, hurtigt og effektivt kan arbejde i de programmer de kender.
Giv os et kald
Har du it-udfordringer, du ikke kan løse, eller har du brug for en snak om ERP, økonomistyring, servere, sikkerhed, web, Modern Workplace, digitalisering eller noget helt andet?
Ring på 70 12 00 03