Arbejd direkte fra Outlook, Word og Excel.
Med WorkPoint 365 CRM kan dine sælgere arbejde direkte fra det værktøj, de kender bedst; Outlook.
Løsningen sikrer, at de kan registrere, oprette og dokumentere salget. Modsat traditionelle CRM-systemer tager det ikke lang tid at registrere og opdatere pipeline, kontaktpersoner mm. i WorkPoint 365 CRM.
Dermed frigives tid, som de kan bruge hos kunderne og skabe mersalg til din virksomhed - uden at gå på kompromis med at vigtige data indrapporteres.
Registrer aktiviteter
Al dokumentation, emails, møder, telefonopkald og noter registreres centralt i WorkPoint – direkte fra din Office pakke. Det betyder, at sælgeren ikke skal skifte mellem flere systemer.
Som tilkøb kan dine medarbejdere registrere aktiviteter på farten fra jeres Power App. Aktiviteter registreres, så de kan ses under hver enkelt kunde. Dermed har du overblik over, hvad du eller dine kolleger aftaler med kunden.
Fasestyring af din pipeline
WorkPoint 365 understøtter fase-opbygning. Som Salgschef får du en præcis, vægtet pipeline. JCD har defineret en standard fem-trins salgsproces: Kvalificering, Udvikling, Afklaring, Forhandling, Vundet, Tabt.
Salgsprocessen kan selvfølgelig ændres, så den passer præcis til jeres virksomhed.
Overblik over segmentering
Ud fra de indsamlede data og faser kan du sortere og filtrere dig frem til det overblik, du ønsker. Det betyder, at du og dine sælgere sparer tid, når der skal dannes overblik på salgsmøderne, eller når der skal rapporteres til ledelsen. På virksomhedsniveau vil der være segmentering af kunder: A, B, C eller D kunder, der sikrer, sælgerens tid bruges på de rigtige kunder.
JCD tilbyder udvidet rapportering med Power BI.
Spar tid på oprettelse af standard dokumentation
Med WorkPoint CRM og Word-brevflet kan du – via din Outlook – oprette kontrakter, tilbud og anden standard dokumentation med få klik. Det frigiver tid og sikrer, at du altid bruger nyeste version.
JCD hjælper dig i gang med WorkPoint-skabeloner.
Integration til cvr.dk
Dine sælgere opretter sikkert mange virksomheder i jeres CRM. Med WorkPoint 365 CRM vil de nemt og hurtigt kunne oprette en ny virksomhed med data direkte fra cvr.dk. Dermed undgås manuelle og forkerte dataindtastninger.
Øg salget – Indhent leads med kampagne-modul
Med JCDs kampagnemodul til WorkPoint 365 CRM vil din Marketingafdeling kunne finde og udpege leads til for eksempel events, e-mail- eller SoMe-kampagner. Samtidigt sikres, at alt dokumentation om en kampagne kan arkiveres og opbevares, så ingen data glemmes eller går tabt. Løsningen strukturerer informationerne, så de er nemt tilgængelige.
Løsningen kan integreres til Microsoft Teams, hvis det er den foretrukne samarbejdsplatform.
Leverance model
JCD har komprimeret implementeringen af WorkPoint 365 CRM i et forløb på 3-4 uger. Der er 6 steps, før du er du live med dit CRM:
1. Fysisk- eller online-demomøde hvor JCD præsenterer standard WorkPoint 365 CRM
2. Fremsendelse af projektplan og licenspriser
3. Fysisk eller online møde med gennemgang af projektplan
4. Underskrift
5. Implementering
6. Fysisk eller online møde med præsentation, uddannelse og Go-live
Fastpris på standard WorkPoint 365 CRM
Implementeringsperiode 3-4 uger
DKK 45.000
Abonnement
WorkPoint 365 Business systemlicens
Pr. md. inkl. 5 bruger
DKK 2.003,80
Pris pr. ekstra bruger 91,80 kr.
WorkPoint Express (Add-on til Office pakken)
Pr. md. pr. bruger
DKK. 36,10
25 brugere eller derover giver rabat på brugerlicenserne.
Priserne opkræves forud for 12 måneder.
Der er 12 måneders binding på produktet.
Månedlig opkrævning og binding er muligt.
Prisen er 10% yderligere.
Alle priser er ekskl. moms.
Løsningen kan så meget!
Det er svært at vise det hele på nettet, men kontakt os! Vi vil elske at fortælle dig meget mere … helt uforpligtende.
Løsningen indeholder:
Moduler til:
Systemkrav: