WorkPoint 365 CRM

 

registrer, opret og dokumenter salget

 

Lad dine sælgere arbejde direkte fra det værktøj, de kender bedst; Outlook

Løsninger gør det muligt at arbejde direkte fra Outlook, Word og Excel og sikrer, at de kan registrere, oprette og dokumentere salget. Modsat traditionelle CRM-systemer tager det ikke lang tid at registrere og opdatere pipeline, kontaktpersoner mm. i WorkPoint 365 CRM.

 

Snak med en it-specialist om WorkPoint 365 CRM

frigiv tid ...

som dine sælgere kan bruge hos kunderne, hvor de kan skabe mersalg til din virksomhed - uden at gå på kompromis med at vigtige data indrapporteres.

Hvad får du med WorkPoint 365 CRM: 

 

Registrer aktiviteter 

Al dokumentation, emails, møder, telefonopkald og noter registreres centralt i WorkPoint – direkte fra din Office pakke. Det betyder, at sælgeren ikke skal skifte mellem flere systemer.  

Som tilkøb kan dine medarbejdere registrere aktiviteter på farten fra jeres Power AppAktiviteter registreres, så de kan ses under hver enkelt kunde. Dermed har du overblik over, hvad du eller dine kolleger aftaler med kunden.  

 

Fasestyring af din pipeline 

WorkPoint 365 understøtter fase-opbygning. Som Salgschef får du en præcis, vægtet pipeline. JCD har defineret en standard fem-trins salgsproces: Kvalificering, Udvikling, Afklaring, Forhandling, Vundet, Tabt.

Salgsprocessen kan selvfølgelig ændres, så den passer præcis til jeres virksomhed  

 

Overblik over segmentering 

Ud fra de indsamlede data og faser kan du sortere og filtrere dig frem til det overblik, du ønsker. Det betyder, at du og dine sælgere sparer tid, når der skal dannes overblik på salgsmøderne, eller når der skal rapporteres til ledelsen. På virksomhedsniveau vil der være segmentering af kunder: A, B, C eller D kunder, der sikrer, sælgerens tid bruges på de rigtige kunder.   

JCD tilbyder udvidet rapportering med Power BI.

 

Spar tid på oprettelse af standard dokumentation 

Med WorkPoint CRM og Word-brevflet kan du – via din Outlook – oprette kontrakter, tilbud og anden standard dokumentation med få klik. Det frigiver tid og sikrer, at du altid bruger nyeste version. 

JCD hjælper dig i gang med WorkPoint-skabeloner.

 

Integration til cvr.dk 

Dine sælgere opretter sikkert mange virksomheder i jeres CRM. Med WorkPoint 365 CRM vil de nemt og hurtigt kunne oprette en ny virksomhed med data direkte fra cvr.dk. Dermed undgås manuelle og forkerte dataindtastninger.

 

Leverance model 

JCD har komprimeret implementeringen af WorkPoint 365 CRM i et forløb på 3-4 uger. Der er 6 steps, før du er du live med dit CRM:

1. Fysisk- eller online-demomøde hvor JCD præsenterer standard WorkPoint 365 CRM
2. Fremsendelse af projektplan og licenspriser
3. Fysisk eller online møde med gennemgang af projektplan 
4. Underskrift
5. Implementering
6. Fysisk eller online møde med præsentation, uddannelse og Go-live

 

Lær hvordan du 
effektiviserer med WorkPoint 365 CRM

Fastpris på standard WorkPoint 365 CRM
Implementeringsperiode 3-4 uger

DKK 45.000

 

Licenspriser

WorkPoint 365 Business systemlicens

Pr. md. inkl. 5 bruger

DKK 2.241

 

Pris pr. md. pr. ekstra bruger
DKK 103,80

 

WorkPoint Express (Add-on til Office pakken)

Pr. md. pr. bruger

DKK. 40,45

 

25 brugere eller derover giver rabat på brugerlicenserne.

Priserne opkræves forud for 12 måneder.
Der er 12 måneders binding på produktet.

Månedlig opkrævning og binding er muligt.
Prisen er +10%.

 

Alle priser er ekskl. moms.

Licens- og lev.betingelser



Hør mere om
WorkPoint 365 CRM

Løsningen kan så meget!
Det er svært at vise det hele på nettet.
Kontakt os! Vi vil elske at fortælle dig meget mere … helt uforpligtende.

For at vi kan sende dig noget fantastisk indhold, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Jeg giver tilladelse til, at JCD A/S opbevarer og behandler mine oplysninger og til, at JCD A/S må kontakte mig på email og telefon Læs vores privatlivspolitik

WorkPoint 365 CRM indeholder:

Moduler til:

  • Virksomheder: Til registrering af stamdatastandard dokumentation og aktiviteter mm. 
  • Kontakter: Til registrering af stamdata, nyhedsbrevsmodtagelse mm. 
  • Salgsmuligheder: Til registrering af al dokumentation og stamdata.  

 

Systemkrav til WorkPoint 365 CRM:

 

Tilvalg til WorkPoint 365 CRM 

  • Godkendelsesflow: Til dig der ønsker godkendelse mellem faser eller andre steps i dit CRM-system.  
  • Integration til Microsoft Teams: WorkPoint 365 kan integreres direkte med Microsoft Teams. Hvis dine sælgere vil samarbejde med eksterne eller hellere vil arbejde fra Teams, kan det lade sig gøre.  
  • Integration til 3. parts marketingværktøjer: For eksempel MailChimp eller ClickDimensions. 
  • Synkronisering til ERP: For eksempel Business Central, Dynamics NAV, NavisionEconomic mm. 
  • Ændringslog Pipeline: Som Salgschef kan det være svært at huske fremgangen eller status for dine medarbejderes pipeline. Med ændringsloggen kan du se, hvornår der senest er lavet ændringer eller aktiviteter i jeres pipeline.  
  • Digital signatur: Normalt er underskrifter en tidsrøver. Med digital signatur sendes jeres standard kontrakter til underskrivelse direkte fra WorkPoint 365. Når de er underskrevet, arkiveres versionen automatisk i systemet. 
  • Kontraktmodul: Med WorkPoint 365 CRM har du helt styr på pipeline. Flere virksomheder tilføjer kontraktstyring til deres løsning, så de har styr på kunder og leverandørers kontrakter. Hvis du har et CRM i forvejen, kan standard kontraktstyring tilkøbes. 

 

 

Hvad er et CRM system?

CRM står for Customer Relationship Management - på dansk oversat til kunderelationsstyring.

Et CRM-system kan hjælpe din virksomhed med at  strukturere og administrere arbejdet med jeres kunder; kundeinformationer, relationer, kommunikation, historik, salg og alt hvad der ellers er nødvendigt og skaber værdi i jeres kunderelation.

Med andre ord flytter et CRM system alt relevant kunde-information væk fra enkeltpersoner eller afdelinger og ind i et fælles system, hvor flere i virksomheden kan drage nytte af det.


Hvad er fordelene ved et CRM system?

Der er mange fordele forbundet med at implementere et CRM system i en virksomhed.

Ikke nok med at CRM-systemet kan hjælpe dig med at få overblik over jeres kunder, kunders kontaktdata, kommunikation, salg og jeres service-historik, så viser erfaring også, at et godt CRM system øger omsætningen, reducerer omkostningerne og ikke mindst øger kundeloyaliteten.

Et CRM sikrer, at kunder ikke bliver glemt eller tabt, og at jeres kommunikation, informationer og øvrig historik dokumenteres. Dermed flyttes vigtige informationer væk fra sælgerens skrivebord og ind i et struktureret system, hvor flere personer og afdelinger kan drage nytte af dem - uafhængig af enkeltpersoner.

Hvad er det bedste CRM software til din virksomhed?

Der findes i dag mange gode CRM systemer; nogle online, andre installeret lokalt hos virksomheden, nogle relativt enkle, mens andre er mere avancerede. 

Uanset hvilken CRM løsning din virksomhed vælger, så sørg for at afdække jeres behov, ønsker og krav - og gør jer overvejelser om, om de også er de samme om for eksempel 2 år.

Er det for eksempel en god idé for din virksomhed, at jeres CRM-løsning er integreret med de værktøjer, I allerede bruger i dag? Såsom Microsoft 365, Office 365, SharePoint, Word, Excel eller lignende?

Se vores tjekliste til hvordan du vælger det bedste CRM til din virksomhed. 

 

Hvilke afdelinger i virksomheden har gavn af et CRM?

CRM software er med til at samle alle salgs-, marketing- og kundeoplysninger et centralt sted. Dermed har flere afdelinger og medarbejdere i en virksomhed gavn af at få implementeret CRM software.

Med en effektiv CRM løsning har de rigtige medarbejdere altid de rette informationer om en kunde; kontaktdata, salgshistorik, service-historik, marketings-historik. 

Hvorfor skal min virksomhed have et CRM system?

Fordelene ved et CRM system er rigtig mange - hvis alle i virksomheden bruger det korrekt og konsekvent.

Udover at effektiv CRM software vil bidrage positivt til din virksomheds omsætning og stigende kundeloyalitet - så minimerer du som salgschef, marketingschef, servicechef, supportansvarlig eller kundeansvarlig også, at vigtige informationer går tabt, hvis en medarbejder ikke længere er i virksomheden.

Ved du altid, hvad en kunde er værd? Ved du med sikkerhed, hvad kunden plejer at bestille og hvornår? Har du det fulde overblik over service- og kommunikations-historik med dine kunder?

Med et CRM sikrer du, at alt det er på plads, og at vigtige informationer om og med en kunde aldrig går tabt, hvis en medarbejder stopper.

 

Hvilket CMS skal jeg vælge?

Der findes rigtig mange gode CMS systemer at vælge blandt, for danske virksomheder. At vælge hvilket CMS man skal vælge, kan derfor ofte være en større opgave - og mange ligger tæt op af hinanden når det kommer til brugervenlighed, funktionalitet, integrationer osv.

Et oplagt sted at starte, er naturligvis at tage udgangspunkt i at finde et CMS der er integreret med de programmer og systemer du i forvejen gør brug af i den hverdag - for dermed at få et så brugervenligt, hurtigt og fleksibelt system som overhovedet muligt.

I Danmark gør de fleste virksomheder i dag brug af Microsoft produkter som Office 365, Microsoft Dynamics, Dynamics 365 Sales og SharePoint. Så et oplagt sted at starte, er at finde et system der kan integrere med dem.

Med en integration til eksempelvis Office 365 og SharePoint sikrer du dig, at dine medarbejdere nemt, hurtigt og effektivt kan arbejde i de programmer de kender.