WorkPoint 365 Digital Signatur

 

Underskriv dokumenter med Digital Signatur

 


Få Digital Signatur i din WorkPoint 365.

Send dokumenter til underskrift med Digital Signatur - direkte fra din WorkPoint 365.

Med Digital Signatur i din WorkPoint 365 har du overblik over hele underskriftsprocessen, og du undgår at klikke mellem forskellige systemer. 

 

 

Send kontrakter, bilag mm. til underskrift direkte fra din WorkPoint 365

Digital Signatur integreres med WorkPoint, så jeres brugere ikke skal have flere versioner af word-dokumenter, PDF’er med mere. Kort fortalt skal brugeren kun koncentrere sig om word-dokumentet - resten tager Visma Addo sig af.

Du får webformularer og identifikation i én løsning, når du sender dine dokumenter til digital underskrift.

Sådan gør du:

  • Send dine dokumenter til Digital Underskrift direkte fra din WorkPoint løsning.
  • Dit dokument konverteres automatisk til en PDF.
  • Du har flere godkendelsesmuligheder, bl.a. skærmunderskrift og MitID Erhverv.
  • Din modtager får besked via mail og/eller SMS, når et dokument er klar til underskrift.
  • Når din modtager har underskrevet dokumentet, gemmes det automatisk i din WorkPoint løsning.
  • Der er indbygget versionsstyring, så du har fuld styring over, hvilket dokument der er sendt til underskrift.
  • Hvis du har brug for at påminde modtageren, kan det sættes op automatisk.


Processen fra et dokument sendes til underskrift, til det er underskrevet er fuldstændig gennemsigtig - både for dig og for modtageren. Når dokumentet er underskrevet, kan du se det i din WorkPoint, mens underskriver modtager en kvittering i sin indbakke og en kopi af det underskrevne dokument.

 

Dokumenter underskrives med MitID

Med Digital Signatur kan dine kunder og samarbejdspartnere skrive under på dokumenter, aftaler, kontrakter mm. elektronisk med MitID - på få minutter og med få klik.

Tilgå Digital Signatur direkte fra det dokument, du arbejder i og ønsker at sende til underskrift. Du kan sende forskellige typer af dokumenter til underskrift, og så får modtageren besked via mail og/eller sms, når dokumentet er klar til underskrift.

Selve underskriftprocessen håndteres ét sted; WorkPoint, og det kræver kun 3 klik, og så er dit dokument sendt til underskrift.

Når dokumentet er underskrevet, kan du se det med det samme i din WorkPoint. 

 

Reducer behandlingstiden når dokumenter skal underskrives

Digital Signatur reducerer behandlingstiden på underskriftprocesser, da dine dokumenter sendes med det samme. Modtageren underskriver dokumentet med ganske få klik - hvor som helst, når som helst.

Det betyder også, at det er en bæredygtig løsning, da du netop undgår at printe dokumenter.

Det underskrevne dokument gemmes automatisk i din Workpoint, uden du behøver at gøre noget, hvilket også reducerer behandlingstiden.

 

Digital signatur opfylder GDPR

Med Digital Signatur undgår du at printe dokumenter, hvilket også gør arkiveringen lettere. Dine dokumenter, kontrakter mm. gemmes online i de rigtige arkiver. Fortrolige dokumenter ligger ikke i mailindbakker, hvor de forsvinder i mailstrømmen.

Når du sender et dokument til digital underskrift, kan du fx vælge, om modtageren skal identificere sig, og hvordan modtageren skal adviseres. Det er med til at højne sikkerheden. 

Digital Signatur overholder GDPR, og underskrifter er selvfølgelig juridisk gyldige - du får en sikker løsning.

 

Med Digital Signatur til WorkPoint arbejder du i dine velkendte værktøjer.

Prisen er inkl. opsætning og forbrug.

 

Integration til WorkPoint 365

DKK 19.500

ekskl. moms

 

Standalone løsning

DKK 4.500

ekskl. moms

 

 

Vi vil rigtig gerne fortælle dig meget mere om løsning.

Skriv dig op i formularen, og så kontakter JCDs specialister dig.

For at vi kan sende dig noget fantastisk indhold, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Jeg giver tilladelse til, at JCD A/S opbevarer og behandler mine oplysninger og til, at JCD A/S må kontakte mig på email og telefon Læs vores privatlivspolitik

 

Du kan også udforske vores løsning med Digital Signatur til din Microsoft 365, hvis du ikke har WorkPoint.

 

JCD Digital Signatur

Det indeholder løsningen:

  • Visma Addo til WorkPoint 365.
  • Ekskl. forbrug til Visma Addo - dette afregnes via JCD.
  • Når du sender dokumenter til digital underskrift, betaler du med credits i din WorkPoint løsning baseret på de tilvalg, du gør, når et dokument sendes til underskrift.

 

Systemkrav

  • WorkPoint 365
  • Power Apps licens