få styr på dine kontrakter
- nemt og enkelt
Vidensdeling, overholdte deadlines og sikker håndtering af al dokumentation af kontrakter – direkte fra Outlook, Word og Excel.
Løsningen WorkPoint 365 Kontraktstyring sikrer, at du har styr på dine kontrakter. Løsningen frigiver tid og har effekt på din bundlinje … og så undgår du at implementere et tungt, avanceret system.
Snak med en WorkPoint specialist
Med WorkPoint 365 som Kontraktstyrings-system kommer dine medarbejdere til at arbejde fra de værktøjer, de kender; Outlook, Word, Excel og PowerPoint.
Har du styr på dine kontrakter hos kunder, leverandører og samarbejdspartnere – på tværs af virksomheden?
*option se længere nede.
Registrering af aktiviteter
Al dokumentation, emails, møder, telefonopkald og noter registreres centralt i WorkPoint – direkte fra Outlook og Word. Det betyder, at ’kontraktejere’ ikke skal skifte mellem flere systemer.
Fasestyring af dine kontrakter
WorkPoint 365 understøtter fase-opbygning. Det betyder, at du, som virksomhed, har samme proces for håndtering af kontrakter – uanset hvilken medarbejder der håndterer dem.
JCD har standarddefineret en fem-trins faseinddeling, der kan udvides med flere fase-inddelinger baseret på type af kontrakt - for eksempel kontrakt til leverandør, kunder mm.
Ud fra de indsamlede data og faser kan du – med WorkPoint 365 Kontraktstyring – sortere og filtrere dig frem til det overblik, du ønsker. Dermed sparer medarbejdere og ledere tid, når de skal danne sig overblik over kontrakter, eller når de skal rapportere til ledelsen.
JCD tilbyder også udvidet rapportering med Power BI.
Med WorkPoint 365 Kontraktstyring og Word-brevflet kan du – via Outlook - oprette kontrakter, bilag og anden standard dokumentation med få klik. Det frigiver tid og sikrer, at du altid bruger nyeste version.
JCD hjælper dig i gang med WorkPoint skabeloner.
Integration til virk.dk
Dine sælgere/kontraktejere skal sikkert oprette en del virksomheder i jeres system – det skal være nemt for dem.
Med få klik i WorkPoint 365 kan de oprette en ny virksomhed med data direkte fra virk.dk – det sparer tid, og der undgås manuelle og forkerte dataindtastninger.
Leverancemodel
JCD har komprimeret implementeringen af WorkPoint 365 kontraktstyring i et forløb på 3-4 uger. Der er 6 steps, og så er du live med din nye kontraktstyrings-løsning.
1. Fysisk- eller online demomøde hvor JCD præsenterer standard WorkPoint 365
2. Fremsendelse af salgsoplæg og licenspriser
3. Fysisk workshop med gennemgang af jeres kommende WorkPoint 365-løsning
4. Underskrift
5. Implementering - Konfiguration af standard løsning
6. Fysisk workshop med præsentation, uddannelse og første overlevering.
7. Walk the Floor - JCD konsulent har opfølgende onboarding.
8. Go-live.
Fastpris på standard WorkPoint 365 Kontraktstyring
Implementeringsperiode er 3-4 uger
DKK 60.000
Licenspriser
WorkPoint 365 C1 licens
Pr. md. inkl. 25 bruger
DKK 5.200
Pris pr. md. pr. ekstra bruger
DKK 195
Basic bruger pr. md.
DKK 15
Priserne opkræves forud for 12 måneder.
Der er 12 måneders binding på produktet.
Månedlig opkrævning og binding er muligt.
Det koster + 10% yderligere.
Alle Priser er ekskl. moms.
Licens- og lev.betingelser
Hør mere
Løsningen kan så meget!
Det er svært at vise det hele på nettet.
Kontakt os! Vi vil elske at fortælle dig meget mere
… helt uforpligtende.
Løsningen indeholder:
Systemkrav:
Kontraktstyring - også kaldt Contract Lifecycle Management, forkortet CLM.
Kontraktstyring handler om at styre og administrere virksomhedens kontrakter i hele dens livstid; fra den udformes, underskrives og opbevares til at den eventuelt forælder eller fornyes.
Software til kontraktstyring kalde ofte også for CLM-software.
Har din virksomhed løbende håndtering af kontrakter, der skal underskrives, opbevares og administreres? Gemmes de blot i en mappe på en medarbejders computer, fællesdrevet eller i skyen?
Kontraktstyring software kan give jeres virksomhed et langt større overblik, mere professionelle rammer, styring af hvem der kan se hvad og ikke mindst hjælp til at overholde alle lovmæssige krav og regler, der er til sikker opbevaring af for eksempel personfølsomme oplysninger og GDPR.
Bruger du ikke et kontraktstyringssystem til dine kontrakter, risikerer du, at du ikke overholder persondataforordningen - GDPR.
En manglende overholdelse af persondataforordningen, herunder kravene til opbevaring, kan medføre bøder til virksomheden.
Hovedparten af danske virksomheder bruger Office 365 og Microsoft 365.
Microsoft Teams, Outlook, Excel, Word og PowerPoint er dermed dybt forankrede i mange danske virksomheders dagligdag.
Der findes mange gode programmer til kontraktstyring, både online og offline. Vi anbefaler at finde software til kontraktstyring, der er integreret med de programmer og miljøer, du allerede bruger i dag.
Bruger din virksomhed allerede Office 365 og Microsoft 365, vil der skabes synergier på tværs af systemerne. Dermed bliver arbejdet med håndtering af kontrakter og kontraktstyring nemmere.
Der findes mange gode kontraktstyringsværktøjer; nogle er online, andre er lokalt installeret hos virksomheden, nogle er avancerede at bruge, mens andre er lette at bruge for alle i virksomheden.
Uanset hvilket kontraktstyringssystem du vælger, anbefaler vi dig at tage udgangspunkt i jeres nuværende behov og overveje, om det vil være det samme om 2-3 år.
Derudover anbefaler vi, at du overvejer at vælge et program til kontrakthåndtering, der kan integreres med dine nuværende løsninger; vil det være en fordel, hvis din Office 365 integreres med dit kontraktstyringsværktøj?
Der er flere fordele ved at bruge et professionelt kontraktstyringsværktøj / CLM-software for din virksomhed.
Et professionelt kontraktstyringsværktøj er med til at understøtte processen omkring korrekt opbevaring og behandling af eventuelle personfølsomme data. Det rigtige værktøj kan være med til at minimere dine interne ressourcer, fejl og ikke mindst bidrage til en mere effektiv behandling af kontrakter.
Kontrakter er et vigtigt aktiv for din virksomhed. Derfor er det heller ikke ligegyldigt, hvilket kontraktstyringsværktøj du vælger til din virksomhed eller organisation.
Giv os et kald
Har du it-udfordringer, du ikke kan løse, eller har du brug for en snak om ERP, økonomistyring, servere, sikkerhed, web, Modern Workplace, digitalisering eller noget helt andet?
Ring på 70 12 00 03