WorkPoint 365 Kontraktstyring

Vidensdeling, ingen overskredne deadlines og sikker håndtering af al dokumentation af kontrakter – direkte fra Outlook, Word og Excel.  

 

Med løsningen WorkPoint 365 Kontraktstyring sikrer du, at du har styr på dine kontrakter. Løsningen frigiver tid og har effekt på din bundlinje … og så undgår du at implementere et tungt, avanceret system. 

 

Med WorkPoint 365 som Kontraktstyringssystem vil dine medarbejdere arbejde fra de værktøjer, de kender; Outlook, Word, Excel og PowerPoint.   

 


 

Få overblik over kontrakter med WorkPoint 365 Kontraktstyring 

Har du styr på dine kontrakter hos kunder, leverandører og samarbejdspartnere – på tværs af virksomheden? 

  • Er de udløbet? 
  • Hvem har ansvaret? 
  • Hvor finder jeg dokumentation og korrespondance? 
  • Hvordan ser jeg udløb på alle mine kontrakter på tværs af virksomheden? 
  • Hvad gør du, hvis ’kontraktejeren’ ikke længere er ansat i virksomheden? Går der historik tabt? 

 

Med Kontraktstyring via WorkPoint 365 får du styr på: 

  • Dokumentation på kontrakter samlet et sted – bilag, allonge, Addendum, e-mail, korrespondancer mm. 
  • Journal over senest arkiveret/redigeret dokumentation. 
  • Livscyklus på kontrakter via skræddersyet proces for håndtering af en kontrakt. Dermed har du styr på hele processen - fra udarbejdelse til gentegning/arkivering.  
  • Alle stamdata registreres korrekt. 
  • Automatisk reminder på opfølgning.
  • Godkendelsesflow på kontrakter*. 
  • Skabeloner så ingen bruger en gammel version af en kontrakt. 
  • Styr på koncernen – moder, datter og søsterselskaber. 
  • Integration til digital signatur så du sparer tid*. 
  • Integration til virk.dk der sikrer data og fejlbehæftelse ved manuel behandling af data. 

*option se længere nede.   

 

Registrering af aktiviteter 

Al dokumentation, e-mails, møder, telefonopkald og noter registreres centralt i WorkPoint – direkte fra Outlook og Word. Det betyder, at ’kontraktejere’ ikke skal skifte mellem flere systemer. 

 

Fasestyring af dine kontrakter 

WorkPoint 365 understøtter fase-opbygning. Det betyder, at du, som virksomhed, har samme proces for håndtering af kontrakter – uanset hvilken medarbejder der håndterer dem. 

JCD har standarddefineret en fem-trins faseinddeling, der kan udvides med flere fase-inddelinger baseret på type af kontrakt - for eksempel kontrakt til leverandør, kunder mm. 

  

Overblik via stam- og metadata 

Ud fra de indsamlede data og faser kan du – med WorkPoint 365 Kontraktstyring – sortere og filtrere dig frem til det overblik, du ønsker. Dermed sparer medarbejdere og ledere tid, når de skal danne sig overblik over kontrakter, eller når de skal rapportere til ledelsen. 

JCD tilbyder også udvidet rapportering med Power BI. 

  

Spar tid på oprettelse af standard dokumentation 

Med WorkPoint 365 Kontraktstyring og Word-brevflet kan du – via Outlook - oprette kontrakter, bilag og anden standard dokumentation med få klik. Det frigiver tid og sikrer, at du altid bruger nyeste version. 

JCD hjælper dig i gang med WorkPoint skabeloner. 

 

Integration til virk.dk 

Dine sælgere/kontraktejere skal sikkert oprette en del virksomheder i jeres system – det skal være nemt for dem.  

Med få klik i WorkPoint 365 kan de oprette en ny virksomhed med data direkte fra virk.dk – det sparer tid, og der undgås manuelle og forkerte dataindtastninger.   

  

Tilvalg til WorkPoint 365 Kontrakter 

  • Godkendelsesflow: Til dig der ønsker godkendelse mellem faser eller andre steps i dit CRM-system. 
  • Integration til Microsoft Teams: WorkPoint 365 kan integreres direkte til Microsoft Teams. Sælgere kan samarbejde med eksterne eller arbejde fra Teams.  
  • Synkronisering til ERP: For eksempel Business Central, Navision mm. 
  • Ændringslog til ERP: Som leder kan det være svært at huske fremgangen for dine medarbejderes kontrakter. Med ændringsloggen kan du se, hvornår der senest har været ændringer eller aktiviteter på kontrakter. 
  • Digital signatur: Med digital signatur sendes jeres standard kontrakter til underskrivelse direkte fra WorkPoint 365. Når de er underskrevet, arkiveres versionerne automatisk i systemet. 
  • CRM-modul: Med kontraktstyring har du styr på alle dine kontrakter. Du kan tilføje CRM og pipelinestyring til din løsning. Modulet sikrer, at du har styr på alle steps, der leder op til kontrakten med dine kunder. Hvis du har kontraktstyring i forvejen, kan CRM tilkøbes. Pris 25.000 kr. ekskl. moms som engangsydelse.
  • Udvidet opgavestyring: Via din faseinddeling kan JCD udrulle opgaver baseret på faserne, så intet bliver glemt. Det er en nem måde at få styr på både store og små opgaver.  

  

Leverancemodel  

JCD harkomprimeret implementeringen af WorkPoint 365 Kontraktstyringi et forløb på 3-4 uger. Der er 6 steps, og så er du live med din nye Kontraktstyrings-løsning.  

1. Fysisk- eller online-demomøde hvor JCD præsenterer standard WorkPoint 365 Kontraktstyring
2. Fremsendelse af salgsoplæg og licenspriser
3. Fysisk eller online møde  med gennemgang af Salgsoplæg og Bilag A 
4. Underskrift 
5. Implementering 
6. Fysisk eller online møde med præsentation, uddannelse og Go-live  

 

Fastpris på standard WorkPoint 365 Kontraktstyring
Implementeringsperiode er 3-4 uger

  

DKK 45.000

 

Licenspriser

WorkPoint 365 Business systemlicens

Pr. md. inkl. 5 brugere

DKK 2.003,80

 

Pris pr. md. pr. ekstra bruger

DKK 91,80

 

WorkPoint Express - Add-on til Office pakken

Pris pr. bruger pr. md.

DKK 36,10

 

25 brugere eller derover giver rabat på brugerlicenser.

Priserne opkræves forud for 12 måneder.
Der er 12 måneders binding på produktet.
Månedlig opkrævning og binding er muligt.
Det koster + 10% yderligere.

 

Alle Priser er ekskl. moms.

 

 

 

Hør mere om
WorkPoint 365 Kontraktstyring

 

Løsningen kan så meget!
Det er svært at vise det hele på nettet, men kontakt os! Vi vil elske at fortælle dig meget mere
… helt uforpligtende.

 


For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du altid kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik

Ja, jeg er indforstået med, at JCD bruger mine oplysninger for at kontakte mig.

 Løsningen indeholder: 

  • Virksomheder: Til registrering af stamdata, kontrakter mm. 
  • Kontakter: Til registrering af stamdata, nyhedsbrevmodtagelse mm. 
  • Kontrakter: Til registrering af al dokumentation og aktiviteter på en kontrakt styret med faseinddeling for understøttelse af jeres proces for håndtering af kontrakter. 

 

Systemkrav:

  • Microsoft 365 Business Standard licenser 
  • WorkPoint 365