WorkPoint 365 Projektstyring

 

registrer, opret og dokumenter projekter fra start til slut

 

Arbejd direkte fra Outlook, Word og Excel 

Med WorkPoint 365 Projektstyring kan projektledere og medarbejdere arbejde direkte fra det værktøj, de kender bedst; Outlook.  

 

Kontakt en it-specialist om projektstyring

Modsat traditionelle projektstyrings-systemer tager det ikke lang tid at registrere og opdatere projekter, virksomheds-information med mere i WorkPoint 365 Projektstyring.

På den måde øges adoptionen af løsningen, og din virksomhed sikrer, at alt er dokumenteret korrekt. 

 

 

Det får du med WorkPoint 365 Projektstyring 

Fasestyring af dine projekter 

WorkPoint 365 understøtter fase-opbygning. Som projektleder og ledelse får du et præcist overblik over dine igangværende projekter, som kan sorteres ud fra, den fase de er i. JCD har defineret en standard seks-trins proces:  

  • Idé 
  • Analyse 
  • Planlægning 
  • Aktiv 
  • Lukket 
  • Arkiveret 

 

Processen tilpasses jeres behov under implementeringen. 

  

Projektsites – til hvert projekt 

Med WorkPoint 365 Projektstyring oprettes et projekt-rum, der opbevarer alt om et projekt. Det er fra det rum, overblikket skabes, og vidensdeling sker. Hvert projektrum er defineret med standard stamdata og en proces - som beskrevet ovenfor. 

 

Registrer aktiviteter 

Al dokumentation, emails, møder, telefonopkald og noter registreres centralt i WorkPoint – direkte fra din Office-pakke. Det betyder, at sælgeren ikke skal skifte mellem flere systemer. Som tilkøb kan dine medarbejdere registrere aktiviteter på farten fra jeres Power App.   

Aktiviteter registreres, så de kan ses under hver enkelt kunde. Det skaber overblik over, hvad dine kolleger, eller du selv, aftaler med kunden.  

 

Spar tid på oprettelse af standard dokumentation 

Med WorkPoint 365 Projektstyring og Word-brevflet kan du – via din Outlook – oprette kontrakter, tilbud og anden standard dokumentation med få klik. Det frigiver tid og sikrer, at du altid bruger nyeste version. JCD hjælper dig i gang med WorkPoint-skabeloner.  

   

Integration til cvr.dk 

Dine sælgere opretter sikkert mange virksomheder i jeres CRM. Med WorkPoint 365 Projektstyring vil de nemt og hurtigt kunne oprette en ny virksomhed med data direkte fra cvr.dk. Det sparer tid, og der undgås manuelle og forkerte dataindtastninger.   

   

Leverancemodel  

JCD har komprimeret implementeringen af WorkPoint 365 Projektstyring i et forløb på 3-4 uger. Der er 6 steps, og så er du live med din nye Projektstyrings-løsning.  

1. Fysisk- eller online demomøde hvor JCD præsenterer standard WorkPoint 365 CRM
2.
Fremsendelse af salgsoplæg og licenspriser  
3. Fysisk eller online møde med gennemgang af Salgsoplæg og Bilag A 
4. Underskrift 
5.
Implementering  
6. Fysisk eller online møde med præsentation, uddannelse og Go-live.   

 

Fastpris på standard WorkPoint 365 Projektstyring
Implementering på 3-4 uger

DKK 37.500 

 

Licenspriser

WorkPoint 365 Business systemlicens
Pr. md. inkl. 5 brugere
DKK 2.241

 

Pris pr. md. pr. ekstra bruger
DKK 103,80

 

WorkPoint Express
Add-on til Office-pakken. Pris pr. bruger pr. md.
DKK 40,45

 

25 brugere eller derover giver rabat på brugerlicenserne.

Priserne opkræves 12 mdr. forud.
Der er 12 måneders binding på produktet.

Månedlig opkrævning og binding er muligt.
Prisen er +10%.

 

Alle priser er ekskl. moms.

Licens- og lev.betingelser



Hør mere 
Løsningen kan så meget!
Vi vil elske at fortælle meget mere
… helt uforpligtende.

For at vi kan sende dig noget fantastisk indhold, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Jeg giver tilladelse til, at JCD A/S opbevarer og behandler mine oplysninger og til, at JCD A/S må kontakte mig på email og telefon Læs vores privatlivspolitik

WorkPoint 365 Projektstyring indeholder:

Moduler til:   

  • Virksomheder: Til registrering af stamdatastandard dokumentation og aktiviteter mm. 
  • Projekter: Til registrering af stamdata, standard dokumentation og aktiviteter mm. på dine projekter. 
  • Aktiviteter: Til registrering af aktiviteter på dine kunder. 

 

Systemkrav til WorkPoint 365 Projektstyring:

Tilvalg til WorkPoint 365 Projektstyring 

  • Godkendelsesflow: Til dig der ønsker godkendelse mellem faser eller andre steps i dit Projektstyringssystem.
  • Integration til Microsoft Teams: WorkPoint 365 kan integreres direkte med Microsoft Teams. Hvis dine sælgere vil samarbejde med eksterne eller arbejde fra Teams, kan det lade sig gøre. Al data bliver stadig gemt og struktureret i jeres WorkPoint 365 løsning.
  • Synkronisering til ERP: For eksempel Business Central, NavisionEconomic mm. 
  • ÆndringslogSom Projektleder kan det være svært at huske fremgangen eller status for dine projekter. Med ændringsloggen kan du se, hvornår der senest er lavet ændringer eller aktiviteter i jeres projekter.  
  • Digital signatur: Underskrifter kan være en tidsrøver. Med digital signatur sendes jeres standard kontrakter til underskrivelse direkte fra WorkPoint 365. Når de er underskrevet, arkiveres versionen automatisk i systemet. 
  • Kontraktmodul: Med WorkPoint 365 Projektstyring har du styr på dine projekter. Flere virksomheder tilføjer Kontraktstyring til deres løsning. Med Kontraktstyring får du overblik over, hvilket stadie en kontrakt er på, hvem der ejer den, og hvornår skal den skal gentegnes. Hvis du har et Projektstyringssystem i forvejen, kan standard Kontraktstyring tilkøbes. Kr. 25.000 ekskl. moms som engangsydelse.
  • CRM – pipeline modul: Flere virksomheder tilføjer CRM til deres løsning. Med CRM får du styr på alt det, der sker med kunden, inden projektet skal afvikles. Hvis du har et Projektstyringssystem i forvejen, kan standard CRM tilkøbes. Kr. 25.000 ekskl. moms som engangsydelse.

 

 

Hvad er projektstyring?

Projektstyring dækker over et vidt begreb inden for styring, administration og håndtering af projekter. Typisk bruges projektstyring, når projektet er af en vis størrelse eller omfang.

Uanset projektets størrelse og omfang kan de komme ud af kontrol, hvis der ikke er en fast styring, hvis der er mange parter involveret, eller hvis projektet er afhængig af flere komponenter, afdelinger og personer.

Med det rigtige projektstyringsværktøj får du overblik over projektet og ikke mindst et sted, hvor e-mails, PowerPoints, Word-filer og andre dokumenter registreres, oprettes og gemmes fra projektet og opbevares fra start til slut.

 

Hvorfor investere i software til projektstyring?

Er du projektmanager eller projektleder og arbejder med projekter af kortere eller længere varighed, så kender du uden tvivl til vigtigheden af fremdrift i et projekt, at have styr på dokumenthåndtering, dokumentation, godkendelser og ikke mindst sikre sig, at deadlines løbende overholdes. 

Med et projekt- og opgavestyringsværktøj får du hjælp til at understøtte den proces og få et bedre overblik over de processer og arbejdsgange, der tidligere var manuelle og besværlige.

Ved at investere i projektstyringssoftware til din virksomhed, vil du opleve en række synergier og fordele på tværs af afdelinger og personer, der ofte ikke ses i samme omfang, når opgaver håndteres manuelt. 

Hvilket projektstyringsværktøj skal vi vælge?

Der findes mange gode projektstyringsværktøjer på det danske marked. Moderne projektstyringssoftware er tilmed ofte hurtige at komme i gang med, billige i drift og meget brugervenlige for dem, der skal bruge det.

Vi anbefaler altid vores kunder nøje at undersøge deres behov og vurdere, om behovet for et projektværktøj er det samme i dag som om to år.

Derudover anbefaler vi også altid at undersøge og vurdere, hvor godt projektstyringsværktøjet for eksempel spiller sammen med virksomhedens andre systemer, programmer og software.

Vil det for eksempel give værdi for jeres virksomhed at projektstyringssoftwaret er integreret med jeres andre produkter fra Microsoft, Office 365, Excel, Word, SharePoint eller Business Central?


Alternativ til projektstyring i Excel

Er du projektleder eller arbejder med projektstyring på anden vis, så kender du uden tvivl til projektstyring i Excel. Vores erfaring viser, at implementeringen af et professionelt projektstyringsværktøj vil skabe en langt nemmere hverdag og et bedre overblik over filer, dokumenter, kontrakter, deadlines, fremdrift og meget mere.

Med for eksempel WorkPoint 365 får du integration til blandt andet CVR.dk, så du altid har opdaterede data, en komplet integration til Office 365, styring af hvem der kan se hvad i et projekt og meget mere.

Projektstyring i Office 365

Langt størstedelen af danske virksomheder bruger Microsoft 365 og Office 365 i deres dagligdag.

Dermed er programmer som Word, Excel, Outlook, PowerPoint også de mest dominerende i danske virksomheder.

Heldigvis findes der i dag en lang række gode projektstyringsværktøjer, der er integreret med Microsoft 365 og Office 365 og dermed de miljø, dine ansatte allerede er en del af.

De bedste projektstyringsværktøjer er dem, der gør hverdagen nemmere og spiller sammen med de programmer og løsninger, brugeren allerede bruger.

Er din virksomhed Microsoft-bruger, er det en god idé at finde projektstyringssoftware, der er integreret med Office 365 og Microsoft 365 for få en smartere og ikke mindst mere produktiv hverdag.