WorkPoint 365 Projektstyring

 

registrer, opret og dokumenter projekter fra start til slut

 

Arbejd direkte fra Outlook, Word og Excel 

Med WorkPoint 365 Projektstyring kan projektledere og medarbejdere arbejde direkte fra det værktøj, de kender bedst; Outlook.  

 

Kontakt en it-specialist om projektstyring
JCD WorkPoint 365 Projektstyring copy.png

Modsat traditionelle projektstyrings-systemer tager det ikke lang tid at registrere og opdatere projekter, virksomheds-information med mere i WorkPoint 365 Projektstyring.

På den måde øges adoptionen af løsningen, og din virksomhed sikrer, at alt er dokumenteret korrekt. 

 

 

Det får du med WorkPoint 365 Projektstyring 

Fasestyring af dine projekter 

WorkPoint 365 understøtter fase-opbygning. Som projektleder og ledelse får du et præcist overblik over dine igangværende projekter, som kan sorteres ud fra, den fase de er i. JCD har defineret en standard seks-trins proces:  

  • Idé 
  • Analyse 
  • Planlægning 
  • Aktiv 
  • Lukket 
  • Arkiveret 

 

Processen tilpasses jeres behov under implementeringen. 

  

Projektsites – til hvert projekt 

Med WorkPoint 365 Projektstyring oprettes et projekt-rum, der opbevarer alt om et projekt. Det er fra det rum, overblikket skabes, og vidensdeling sker. Hvert projektrum er defineret med standard stamdata og en proces - som beskrevet ovenfor. 

 

Registrer aktiviteter 

Al dokumentation, emails, møder, telefonopkald og noter registreres centralt i WorkPoint – direkte fra din Office-pakke. Det betyder, at sælgeren ikke skal skifte mellem flere systemer. Som tilkøb kan dine medarbejdere registrere aktiviteter på farten fra jeres Power App.   

Aktiviteter registreres, så de kan ses under hver enkelt kunde. Det skaber overblik over, hvad dine kolleger, eller du selv, aftaler med kunden.  

 

Spar tid på oprettelse af standard dokumentation 

Med WorkPoint 365 Projektstyring og Word-brevflet kan du – via din Outlook – oprette kontrakter, tilbud og anden standard dokumentation med få klik. Det frigiver tid og sikrer, at du altid bruger nyeste version. JCD hjælper dig i gang med WorkPoint-skabeloner.  

   

Integration til cvr.dk 

Dine sælgere opretter sikkert mange virksomheder i jeres CRM. Med WorkPoint 365 Projektstyring vil de nemt og hurtigt kunne oprette en ny virksomhed med data direkte fra cvr.dk. Det sparer tid, og der undgås manuelle og forkerte dataindtastninger.   

   

Leverancemodel  

JCD har komprimeret implementeringen af WorkPoint 365 Projektstyring i et forløb på 3-4 uger. Der er 6 steps, og så er du live med din nye Projektstyrings-løsning.  

1. Fysisk- eller online demomøde hvor JCD præsenterer standard WorkPoint 365 CRM
2.
Fremsendelse af salgsoplæg og licenspriser  
3. Fysisk eller online møde med gennemgang af Salgsoplæg og Bilag A 
4. Underskrift 
5.
Implementering  
6. Fysisk eller online møde med præsentation, uddannelse og Go-live.   

 

Se mere om tilvalg og systemkrav nederst på siden

Fastpris på standard WorkPoint 365 Projektstyring
Implementering på 3-4 uger

DKK 37.500 

 

Licenspriser

WorkPoint 365 Business systemlicens
Pr. md. inkl. 5 brugere
DKK 2.003,80

 

Pris pr. md. pr. ekstra bruger
DKK 91,80

 

WorkPoint Express
Add-on til Office-pakken. Pris pr. bruger pr. md.
DKK 36,10

 

25 brugere eller derover giver rabat på brugerlicenserne.

Priserne opkræves 12 mdr. forud.
Der er 12 måneders binding på produktet.

Månedlig opkrævning og binding er muligt.
Prisen er +10%.

Alle priser er ekskl. moms.

Hør mere 
Løsningen kan så meget!
Vi vil elske at fortælle meget mere
… helt uforpligtende.


For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du altid kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik

Ja, jeg er indforstået med, at JCD bruger mine oplysninger for at kontakte mig.

WorkPoint 365 Projektstyring indeholder:

Moduler til:   

  • Virksomheder: Til registrering af stamdatastandard dokumentation og aktiviteter mm. 
  • Projekter: Til registrering af stamdata, standard dokumentation og aktiviteter mm. på dine projekter. 
  • Aktiviteter: Til registrering af aktiviteter på dine kunder. 

 

Systemkrav til WorkPoint 365 Projektstyring:

Tilvalg til WorkPoint 365 Projektstyring 

  • Godkendelsesflow: Til dig der ønsker godkendelse mellem faser eller andre steps i dit Projektstyringssystem.
  • Integration til Microsoft Teams: WorkPoint 365 kan integreres direkte med Microsoft Teams. Hvis dine sælgere vil samarbejde med eksterne eller arbejde fra Teams, kan det lade sig gøre. Al data bliver stadig gemt og struktureret i jeres WorkPoint 365 løsning.
  • Synkronisering til ERP: For eksempel Business Central, NavisionEconomic mm. 
  • ÆndringslogSom Projektleder kan det være svært at huske fremgangen eller status for dine projekter. Med ændringsloggen kan du se, hvornår der senest er lavet ændringer eller aktiviteter i jeres projekter.  
  • Digital signatur: Underskrifter kan være en tidsrøver. Med digital signatur sendes jeres standard kontrakter til underskrivelse direkte fra WorkPoint 365. Når de er underskrevet, arkiveres versionen automatisk i systemet. 
  • Kontraktmodul: Med WorkPoint 365 Projektstyring har du styr på dine projekter. Flere virksomheder tilføjer Kontraktstyring til deres løsning. Med Kontraktstyring får du overblik over, hvilket stadie en kontrakt er på, hvem der ejer den, og hvornår skal den skal gentegnes. Hvis du har et Projektstyringssystem i forvejen, kan standard Kontraktstyring tilkøbes. Kr. 25.000 ekskl. moms som engangsydelse.
  • CRM – pipeline modul: Flere virksomheder tilføjer CRM til deres løsning. Med CRM får du styr på alt det, der sker med kunden, inden projektet skal afvikles. Hvis du har et Projektstyringssystem i forvejen, kan standard CRM tilkøbes. Kr. 25.000 ekskl. moms som engangsydelse.