registrer, opret og dokumenter projekter fra start til slut
Arbejd direkte fra Outlook, Word og Excel
Med WorkPoint 365 Projektstyring kan projektledere og medarbejdere arbejde direkte fra det værktøj, de kender bedst; Outlook.
Kontakt en it-specialist om projektstyring
Modsat traditionelle projektstyrings-systemer tager det ikke lang tid at registrere og opdatere projekter, virksomheds-information med mere i WorkPoint 365 Projektstyring.
På den måde øges adoptionen af løsningen, og din virksomhed sikrer, at alt er dokumenteret korrekt.
Fasestyring af dine projekter
WorkPoint 365 understøtter fase-opbygning. Som projektleder og ledelse får du et præcist overblik over dine igangværende projekter, som kan sorteres ud fra, den fase de er i. JCD har defineret en standard seks-trins proces:
Processen tilpasses jeres behov under implementeringen.
Projektsites – til hvert projekt
Med WorkPoint 365 Projektstyring oprettes et projekt-rum, der opbevarer alt om et projekt. Det er fra det rum, overblikket skabes, og vidensdeling sker. Hvert projektrum er defineret med standard stamdata og en proces - som beskrevet ovenfor.
Registrer aktiviteter
Al dokumentation, emails, møder, telefonopkald og noter registreres centralt i WorkPoint – direkte fra din Office-pakke. Det betyder, at sælgeren ikke skal skifte mellem flere systemer. Som tilkøb kan dine medarbejdere registrere aktiviteter på farten fra jeres Power App.
Aktiviteter registreres, så de kan ses under hver enkelt kunde. Det skaber overblik over, hvad dine kolleger, eller du selv, aftaler med kunden.
Spar tid på oprettelse af standard dokumentation
Med WorkPoint 365 Projektstyring og Word-brevflet kan du – via din Outlook – oprette kontrakter, tilbud og anden standard dokumentation med få klik. Det frigiver tid og sikrer, at du altid bruger nyeste version. JCD hjælper dig i gang med WorkPoint-skabeloner.
Integration til cvr.dk
Dine sælgere opretter sikkert mange virksomheder i jeres CRM. Med WorkPoint 365 Projektstyring vil de nemt og hurtigt kunne oprette en ny virksomhed med data direkte fra cvr.dk. Det sparer tid, og der undgås manuelle og forkerte dataindtastninger.
Leverancemodel
JCD har komprimeret implementeringen af WorkPoint 365 Projektstyring i et forløb på 3-4 uger. Der er 6 steps, og så er du live med din nye Projektstyrings-løsning.
1. Fysisk- eller online demomøde hvor JCD præsenterer standard WorkPoint 365 CRM
2. Fremsendelse af salgsoplæg og licenspriser
3. Fysisk eller online møde med gennemgang af Salgsoplæg og Bilag A
4. Underskrift
5. Implementering
6. Fysisk eller online møde med præsentation, uddannelse og Go-live.
Fastpris på standard WorkPoint 365 Projektstyring
Implementering på 3-4 uger
DKK 37.500
Licenspriser
WorkPoint 365 Business systemlicens
Pr. md. inkl. 5 brugere
DKK 2.034
Pris pr. md. pr. ekstra bruger
DKK 94,20
WorkPoint Express
Add-on til Office-pakken. Pris pr. bruger pr. md.
DKK 36,70
25 brugere eller derover giver rabat på brugerlicenserne.
Priserne opkræves 12 mdr. forud.
Der er 12 måneders binding på produktet.
Månedlig opkrævning og binding er muligt.
Prisen er +10%.
Alle priser er ekskl. moms.
Hør mere
Løsningen kan så meget!
Vi vil elske at fortælle meget mere
… helt uforpligtende.
Moduler til:
Giv os et kald
Har du it-udfordringer, du ikke kan løse, eller har du brug for en snak om ERP, økonomistyring, servere, sikkerhed, web, modern workplace, digitalisering eller noget helt andet?
Ring på 70 12 00 03