Hvad koster JCD Retail: POS, ehandel og billetsalg? 

 

Priser, funktioner og moduler til din retail-løsning

 

 

Du har brug for en it-løsning, der er integreret med hele din værdikæde. 

Dine kunder og gæster skal have samme gode oplevelse, muligheder, fordele og datagrundlag – uanset om de handler i din butik eller på din webshop. Det stiller krav til dit it-system! 

 

JCD A/S er et stærkt hold på godt 70 it-eksperter; Microsoft-konsulenter, it-arkitekter, webudviklere, teknikere  og system-specialister.  Vi har mange års erfaring og specialet i it til Retail - og i at samle dine systemer i én løsning.  

Se her hvad it-moduler og -funktioner til din Retail forretning koster.

 

Gå til JCD Retail hovedsiden
    •  

      JCD POS til detail

       

    •  

      Webshop B2C Retail

       

    •  

      POS+B2C Webshop

       

    •  

      POS, Billet & Webshop

       

    •  

      Abonnement

    • JCD Retail POS

    • 1-5 enheder/pr. stk.


    • 494,-


    • -


    • 494,-


    • 494,-


    • 6-10 enheder/pr. stk.


    • 424,-


    • -


    • 424,-


    • 424,-


    • 11 + enheder/pr. stk.


    • 378,-


    • -


    • 378,-


    • 378,-


    • JCD Retail Billetsystem

    • 1-5 enheder/pr. stk.


    • -


    • -


    • -


    • 349,-


    • 6-10 enheder/pr. stk.


    • -


    • -


    • -


    • 309,-


    • 11 + enheder/pr. stk.


    • -


    • -


    • -


    • 289,-


    • JCD B2C Webshop

    • Grundmodul


    • -


    • 100,-


    • 100,-


    • 100,-


    • Vareomsætning < 5 mio. DKK


    • -


    • 2% (min. DKK 4.500/md)


    • 2% (min. DKK 4.500/md)


    • 2% (min. DKK 500/md)


    • Vareomsætning > 5 mio. DKK


    • -


    • 1,25%


    • 1,25%


    • 2%


    • Billet-fee > 5.000 billetter/stk.


    • -


    • -


    • -


    • 3,75 DKK


    • Billet-fee < 5.000 billetter/stk.


    • -


    • -


    • -


    • 1,75 DKK


    • Tilvalg

    • Kortintegration (pr. enhed)


    • 99,-


    • -


    • 99,-


    • 99,-


    • Retail Mobil billetvalidering (pr. enhed)


    • -


    • -


    • -


    • 199,-


    • Restaurantmodul


    • 500,-


    • -


    • 500,-


    • 500,-


    • Forudsætning/systemkrav

    • Kræver Business Central Cloud (SaaS)


    •  

      Etablering

    • Moduler

    • Retail grundmodul (obl.)


    • 16.500,-


    • 16.500,-


    • 16.500,-


    • -


    • JCD Retail POS (pr. enhed)


    • 4.000,-


    • -


    • 4.000,-


    • 4.000,-


    • JCD Retail Billetsystem


    • -


    • -


    • -


    • 26.500,-


    • JCD Retail B2C Webshop


    • -


    • 3.500,-


    • 3.500,-


    • 3.500,-


    • JCD Retail Billet-webshop


    • -


    • -


    • -


    • 20.000,-


    • Tilvalg

    • Kort-integration


    • 0,-


    • 0,-


    • 0,-


    • 0,-


    • Retail Mobil billetvalidering


    • -


    • -


    • -


    • 5.000,-


    • Restaurantmodul


    • 7.500,-


    • -


    • 7.500,-


    • 7.500,-


    • Donationsmodul


    • -


    • -


    • -


    • 12.000,-


Alle priser afregnes pr./md. og er ekskl. moms.
Alle priser er ekskl. hardware.

Snak med en Retail it-specialist om en løsning til din virksomhed

Vi har 30 års erfaring med it til erhverv


Når du skriver dig op i formularen, gemmer og behandler JCD dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik

Priser der er tilpasset dit behov - og din forretning

JCD Retail er en køreklar løsning, der integrerer til alt det, der gør din hverdag nemmere; Microsoft Dynamics 365 Business Central, POS & Billetløsning til din webshop og dit lager.

JCD Retail kan håndtere alt fra en enkelt fysisk butik til kæder og butikker med webshops og til attraktioner/forlystelsesparker med behov for eksempelvis billetsalg og håndtering af års- og medlemskort.

JCDs priser er tilpasset så de passer til ethvert behov - uanset størrelsen og kompleksiteten af din forretning. Hvorfor betale for integrationer, moduler og funktioner du ikke har behov for nu?

JCD Retail er opbygget i moduler, og det samme er priserne. Du kan dermed tilpasse JCD Retail ud fra dine behov og ønsker - og kan til enhver tid tilkøbe ekstra moduler, funktioner og integrationer, hvis du får brug for det.

Med JCD Retail får du en løsning, der vokser med din forretning, dine behov og dine ønsker. 

 

Hvorfor JCD Retail?

JCD har i 30 år leveret it-løsninger, POS og kassesystemer til alt fra Retail, ERP og webshop til den danske attraktionsbranche; museer, forlystelsesparker og kulturinstitutioner. 

JCD Retail er udviklet på baggrund af 30 års erfaring med at udvikle værdiskabende løsninger - der sparer tid og ressourcer i hverdagen.

Med JCD Retail får du en løsning, der integrerer til alt det der giver mening. Uanset om du driver en webshop, en fysisk butik eller har en forlystelsespark hvor der eksempelvis skal håndteres billetter, årskort og sæsonkort - JCD Retail kan hjælpe dig.