Hvad koster JCD Retail: POS, ehandel og billetsalg? 

 

Priser, funktioner og moduler til din retail-løsning

 

 

Du har brug for en it-løsning, der er integreret med hele din værdikæde. 

Dine kunder og gæster skal have samme gode oplevelse, muligheder, fordele og datagrundlag – uanset om de handler i din butik eller på din webshop. Det stiller krav til dit it-system! 

 

JCD A/S er et stærkt hold på godt 70 it-eksperter; Microsoft-konsulenter, it-arkitekter, webudviklere, teknikere  og system-specialister.  Vi har mange års erfaring og specialet i it til Retail - og i at samle dine systemer i én løsning.  

Se her hvad it-moduler og -funktioner til din Retail forretning koster.

 

Gå til JCD Retail hovedsiden
    •  

      JCD POS til detail

       

    •  

      Webshop B2C Retail

       

    •  

      POS+B2C Webshop

       

    •  

      POS, Billet & Webshop

       

    •  

      Abn. priser pr. md.  

    • JCD Retail POS

    • 1-10 enheder/pr. stk.


    • 499,-


    • -


    • 499,-


    • 499,-


    • 11 + enheder/pr. stk.


    • 399,-


    • -


    • 399,-


    • 399,-


    • JCD Retail Billetmodul

    • 1-10 enheder/pr. stk.


    • -


    • -


    • -


    • 349,-


    • 11 + enheder/pr. stk.


    • -


    • -


    • -


    • 299,-


    • JCD B2C Webshop

    • Vareomsætning fee 5 mio. DKK


    • -


    • 2% (min. DKK 500/md)


    • 2% (min. DKK 500/md)


    • 2% (min. DKK 500/md)


    • Billet-fee/pr. stk.


    • -


    • -


    • -


    • 2,50


    • Tilvalg

    • Kortintegration (pr. enhed)


    • 99,-


    • -


    • 99,-


    • 99,-


    • Retail Mobil billetvalidering (pr. enhed)


    • -


    • -


    • -


    • 199,-


    • Tjener app 


    • 500,-


    • -


    • 500,-


    • 500,-


    • Forudsætning

    • Kræver Business Central Cloud.

      Har du ikke Business Central Cloud, fås det fra kr. 15.000  


    •  

      Etablering - engangsydelser

    • Moduler

    • JCD Retail grundmodul (obl.)


    • 8.500,-


    • 8.500,-


    • 8.500,-


    • -


    • JCD Retail POS (pr. enhed)


    • 4.000,-


    • -


    • 4.000,-


    • 4.000,-


    • JCD Retail Billetmodul


    • -


    • -


    • -


    • 16.500,-


    • JCD Retail B2C Webshop


    • -


    • 3.500,-


    • 3.500,-


    • 3.500,-


    • JCD Retail webshop


    • -


    • 20.000,-


    • 20.000,-


    • 20.000,-


    • Tilvalg

    • Retail Mobil billetvalidering


    • -


    • -


    • -


    • 5.000,-


    • Tjener app


    • 7.500,-


    • -


    • 7.500,-


    • 7.500,-


    • Donationsmodul


    • -


    • -


    • -


    • 12.000,-


Alle priser er ekskl. moms og hardware.

Snak med en Retail it-specialist om en løsning til din virksomhed

Vi har 30 års erfaring med it til erhverv

For at vi kan sende dig noget fantastisk indhold, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Jeg giver tilladelse til, at JCD A/S opbevarer og behandler mine oplysninger og til, at JCD A/S må kontakte mig på email og telefon Læs vores privatlivspolitik

Priser der er tilpasset dit behov - og din forretning

JCD Retail er en køreklar løsning, der integrerer til alt det, der gør din hverdag nemmere; Microsoft Dynamics 365 Business Central, POS & Billetløsning til din webshop og dit lager.

JCD Retail kan håndtere alt fra en enkelt fysisk butik til kæder og butikker med webshops og til attraktioner/forlystelsesparker med behov for eksempelvis billetsalg og håndtering af års- og medlemskort.

JCDs priser er tilpasset så de passer til ethvert behov - uanset størrelsen og kompleksiteten af din forretning. Hvorfor betale for integrationer, moduler og funktioner du ikke har behov for nu?

JCD Retail er opbygget i moduler, og det samme er priserne. Du kan dermed tilpasse JCD Retail ud fra dine behov og ønsker - og kan til enhver tid tilkøbe ekstra moduler, funktioner og integrationer, hvis du får brug for det.

Med JCD Retail får du en løsning, der vokser med din forretning, dine behov og dine ønsker. 

 

Hvorfor JCD Retail?

JCD har i 30 år leveret it-løsninger, POS og kassesystemer til alt fra Retail, ERP og webshop til den danske attraktionsbranche; museer, forlystelsesparker og kulturinstitutioner. 

JCD Retail er udviklet på baggrund af 30 års erfaring med at udvikle værdiskabende løsninger - der sparer tid og ressourcer i hverdagen.

Med JCD Retail får du en løsning, der integrerer til alt det der giver mening. Uanset om du driver en webshop, en fysisk butik eller har en forlystelsespark hvor der eksempelvis skal håndteres billetter, årskort og sæsonkort - JCD Retail kan hjælpe dig.