JCD OIO

Elektroniske fakturaer til handel med det offentlige - via OIO XML.

Er du leverandør til det offentlige, er det et krav, at du afregner elektronisk med den foruddefinerede standard OIO (Offentlig Information Online).

Her har du løsningen, der håndterer dette.

 


 

Løsningen danner en elektronisk faktura, og sender denne via en sikker forbindelse til JCDs WEBserver.

WEBserveren sender herefter fakturaerne videre ind i det offentliges betalingsnetværk.

 

Løsningen indbefatter både faktura, kreditnota, rykker og rentenota*. Du har også mulighed for på debitorkortet at angive, på hvilken måde kunden skal faktureres. Kundens faste ordreoplysninger - hvis sådanne forekommer - kan indtastes.

 

Følg dokumentet

Efter forsendelse kan du via en log se, hvornår dokumentet er sendt og af hvem. Loggen giver også dokumentet et kvitteringsnummer fra JCDs WEBserver.

Skulle der være tilfælde, hvor det offentliges netværk ikke vil acceptere fakturaen, får du en email om dette.

 

Løsningen er inklussiv PDF-konverter.

 

*Rykker og rentenota fra vers. 4.03

 

Hent hele løsningen som PDF

Prisen er ekskl. installation,
opsætning og undervisning

DKK 6.500

(ekskl. moms)

DKK. 1500,- pr. ekstra regnskab
Abonnement DKK. 200,- pr. mdr.
DKK. 2,50- pr. sendt dokument

 

For abonnementsbetingelser kontakt JCD A/S

 

Systemkrav:

Alle NAV-versioner supporteres.
I Windowsversionen kræver løsningen
2. tabeller, 2 forms, 4 rapporter.
I DOS versionen kræver løsningen 3 rapporter,
samt rettighed til afvikling af
scripts på den aktuelle PC.
Fælles for begge versioner:
Internetadgang - Windows 2000+