Moduler og funktioner: JCD Retail til din attraktion

 

alt det du får med løsningen til din attraktion ...

 

JCD POS & Billetsystem til din attraktion. Al forretningsrelateret logik håndteres i Microsoft Dynamics 365 Business Central 

JCD A/S er eksperter i it-løsninger til detailbranchen. Vi forstår din virksomheds omkringliggende it-systemer og integrationen mellem dem.

 

 

hvad koster
modulerne til
Retail-løsningen
fra JCD A/S

 

Priser på JCD Retail

 

komplet it-system til din attraktion

 

 

moduler og funktioner:

 

Du får fuld integration til Business Central og følgende funktioner: 

JCD Retail er et komplet system til at drive din attraktion inkl. vare- og billetsalg - både fysisk og online.
Al forretningsrelateret logik håndteres i Business Central.  

 

Med JCD Retail kan du:  

  • Sælge varer og billetter til dine kunder og gæster – fysisk og online 
  • Administrere medlemmer, gavekort og vouchers 
  • Kontrollere gyldighed på dine billetter ved indgangen 

 

Fuld integration til Business Central og et fuldt setup med følgende funktioner: 

  • Design og opsætning af kunde/medlemskort 
  • Salg af billetter i prædefinerede time-slots  
  • Validering af gyldighed af billet 
  • Kortprint - eksempelvis medlemskort, årskort, sæsonkort, VIPkort 
  • Kampagne-salg 
  • Adgangskontrol via Turnstiles/indgangsmøller (tilvalg) 
  • Mobile POS adgangskontrol/fast-lane adgangs-scanner (tilvalg) 
  • Udstedelse af samarbejdspartner-billetter med brugsfakturering. 
  • Skalérbart: tilføj nemt flere kasser og nye butikker. Alt vedligeholdes fra Business Central. 
  • Brugervenligt og driftssikkert  
  • Mulighed for mange forskellige knap/gruppe-layouts 
  • Indeholder ubegrænsede antal varer 
  • Opdateres løbende i takt med Business Central cloud (SaaS) 
  • Stamdata synkroniseres automatisk med Business Central 
    • Debitorer 
    • Varer 
    • Priser 
    • Rabatter 
  • Håndtering af personale- og medlemsrabat 
  • Ubegrænset antal brugere pr. JCD POS/Billetsystem uden merpris 
  • Løsningen forbinder dine butikker og salgsenheder med ensartede priser og tilbud  
  • Kundevendt farvedisplay med mulighed for at promovere annoncer mv.  
  • Statistik og analyser via Business Central  
  • Mulighed for rapportering pr. kasse og/eller butik 
  • Salg af gavekort med automatisk nedskrivning af værdi 
  • Voucher-funktionalitet 
  • Kreditsalg 
  • Valuta-salg og -håndtering 
  • Returvare-funktion 
  • Simpelt labelprint  
  • Parkér og genoptag ordre 
  • Kasseopgørelser med udskrift 
  • Tilkobling af briksystem 
  • Tilføje bemærkninger til ordre 
  • Mulighed for at tilkoble Tjener-app til restaurant-drift (Bordstyring, splitte regning, samle borde m.fl.) 
  • Kunde/debitor oprettelse via JCD POS/Billetsystem 
  • Køkkenprint af mad/drikkevarer 
  • Kundeoprettelse via scan af sygesikringsbevis 
  • Automatisk bogføring af kortbetalinger pr. korttype 
  • Individuel ekspedient login og -password 
  • Log af ekspedient   
  • Varefamilier 
  • Postnummerstatistik 
  • Kassekvitteringer overføres enkeltvis til Business Central – automatisk eller manuelt 
  • Kasseopgørelser bogføres enten ved kasse eller back-office – automatisk eller manuelt 
  • Oprette egne/lokale kreditkort som betalingsmidler 
  • Voucher funktionalitet 

 

 

Sådan leverer

vi løsningen

til din attraktion

 

Se model for leverance
JCD Retail leverancemodel.png

  

Vil du vide mere om JCD Retail til din virksomhed?


Når du skriver dig op i formularen, gemmer og behandler JCD dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik