Retail: kassesystem / POS, billetsystem & webshop

 

 

løsning til retail, ehandel og attraktions-branchen

 

Få en køreklar POS løsning, der er integreret til din Business Central og til din webshop. 

JCD A/S er et it-team på godt 70 it-specialister i mange afdelinger; Microsoft-konsulenter og -udviklere, it-arkitekter, webudviklere  og system-specialister.  Vi er specialister i Retail, webløsninger og Microsoft Dynamics. 

Hos JCD har vi specialiseret os it til erhverv gennem 30 år ... og i retail-drift i mere end 15 år.

 

JCD Retail - én samlet løsning til din omnichannel

uanset om du beskæftiger dig med butiks- eller webhandel ... om du driver en attraktion eller en klassisk detail forretning. JCD Retail er en handelsløsning, der sikrer smidige købsoplevelser for dine kunder og digitalisering af de administrative processer i din forretning.  

Dine kunder og gæster skal have den samme gode oplevelse - uanset om de handler i din fysiske butik eller på din webshop. 

JCD Retail POS til din detailforretning.png

POS til din
detailforretning

Kasseløsning til salg af varer i din butik ...

❯  Integreret direkte til Business Central
❯  Altid ajourført lagerbeholdning
❯  En del af JCDs retail-løsning
❯  Kan afvikles offline
❯  Brugervenligt layout
❯  Automatisk bogføring af salg
❯  Automatisk træk fra lager
❯  Indbygget pris-/rabatlogik

og meget mere ...
Gå til JCD POS
JCD Retail POS og billetsystem til din attraktion.png

POS- & billetsystem
til din attraktion

Billet- og varesalg - fysisk og online ...

❯  Alle fordelene fra JCD POS
❯  
Integreret direkte til Business Central
❯  Altid ajourført lagerbeholdning
❯  B2C Webshop
❯  Kasse- /POS-løsning i Business Central
❯  Billetsystem
❯  Medlemshåndtering
❯  Årskort, gavekort og vouchers
❯  Kontrol og validering af billetter

og meget mere ...
Gå til JCD POS + Billet
JCD Retail Webshop Retail B2C Header.png

B2C
Webshop

Webshop til online salg af varer ...

❯  Integreret direkte til Business Central
❯  Altid ajourført lagerbeholdning
❯  
Brugervenlig B2C webshop 
❯  Online betalingsmodul
❯  Opsætning af Google-værktøjer
❯  Integreret til MailChimp
❯  Inkl. undervisning i redigering
❯  Umbraco CMS

og meget mere ...
Gå til B2C Webshop

stabil drift

Du får stabil drift af din attraktion eller detailforretning - alt integreret med Business Central.

hurtigt i gang

Løsningen leveres klar til brug, og kræver minimum oplæring af dine medarbejdere.

ingen bekymringer

om andet end en internetforbindelse og de enheder, du vil drive løsningen fra.  

SaaS

Software-as-a-service. Adgang via nettet med nyeste teknologi og en skalerbar løsning.

Rene Wiebenson, Retail-ansvarlig, JCD A/S udtaler:


Det er lykkedes os at udvikle en brugervenlig POS med mange fantastiske værktøjer.
Formålet har hele tiden været at designe en løsning, der både optimerer den daglige drift, og samtidigt sikrer en smidig oplevelse for kunderne.

Hvis jeg skal fremhæve et par funktioner, må det være at løsningen kan afvikles off-line, og at en ny medarbejder kan oplæres på få minutter. Begge dele er i høj grad medvirkende til, at vi er i stand til at differentiere os og statuere vores markedsposition.

Kontakt Rene Wiebenson: email rew@jcd.dk. Telefon 22600990

 

Se video om løsningen her

Få en demo af JCDs retail løsning

Udfyld kontaktformularen og bliv kontaktet af en af JCDs specialister i it til detail ... helt uforpligtende selvfølgelig.

Når du skriver dig op i formularen, gemmer og behandler JCD dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik

   

 

basis om JCD Retail ...

Hvorfor JCD Retail?

JCD Retail er et brugervenligt, fremtidssikret og fleksibelt kassesystem, der giver dig et tæt sammenspil mellem dit kasseapparat (POS), webshop og Microsoft Dynamics 365 Business Central - uden krævende installationer eller besværlig opsætning.

Med en integration mellem Business Central, din webshop og dit kassesystem kan du give dine kunder den samme gode oplevelse - uanset om de handler i din butik eller online på din webshop.

Udover en bedre oplevelse for dine kunder, giver en integration mellem kasseapparat, webshop og ERP en lettere hverdag, hvor alting opdateres ét centralt sted, og giver eksempelvis dig og dine kunder aktuel lagerstatus på dine produkter - uanset hvor dine kunder handler.

Med JCDs POS løsning får du et brugervenligt kasseapparat og en stærk fremtidssikret løsning, der integrerer med Microsofts nyeste version af Business Central - derfor har du altid de nyeste funktioner fra JCD og Microsoft tilgængelige. JCDs POS fungerer på computer, tablet og mobil. Det giver dig et fleksibelt kasseapparat, på den enhed du lige har ved hånden. 

JCDs kassesystem er placeret i skyen og kræver ingen vedligeholdelse eller interne servere for dig - lige som Microsoft Dynamics 365 Business Central, der også er placeret i skyen. Du har med andre ord altid dine data, lagerstatus, regnskab og bogholderi lige ved hånden - uanset hvilken enhed du bruger. 

Med JCD Retail får du support og vejledning i særklasse. Vi har udviklet vores eget kundeunivers for JCD Retail kunder med tips, tricks og vejledninger - så du altid kan søge hjælp og inspiration til din løsning.

 

 

Hvad er POS?

POS står for point-of-sale - eller på dansk et kassesystem. En POS er det system, en virksomhed bruger til at styre en transaktion og registreringen omkring et salg. I en klassisk detailbutik er din POS butikkens kasseapparat. Den står for at registrere salget og varetage den økonomiske transaktion for varen. De fleste moderne POS-løsninger er i dag langt mere avancerede og kan ofte styre alt fra kundekøb til lagerstyringen. En POS har fortsat det formål at fungere som kassesystem og kasseapparat i din butik.

I dag er moderne POS-løsninger ofte koblet sammen med virksomhedens lager, webshop, ERP og regnskabsprogram. Du kan for det meste tilgå din POS-løsning på en computer, en mobiltelefon eller via en tablet.

 

Integrationer der gør dagligdagen nemmere

Med JCD Retail har vi skabt forbindelse mellem din POS, webshop og Microsoft Dynamics 365 Business Central - der gør hverdagen langt nemmere og sjovere for dig.

Vores integration sparer dig for masser af timer, og sikrer at manuelle registreringer i dagligdagen mindskes. Vores integration sørger eksempelvis for, at salg foretaget fra eksempelvis webshop eller kasseapparatet registreres og bogføres i din Business Central, så du ikke selv skal gøre det.

Har du lagerstyring, sørger vi også for at lageret opdateres efter hvert salg.

 

 

Hvad er omnichannel?

Dine kunder interagerer med din virksomhed via sociale medier, annoncering, nyhedsbreve, webshoppen og fysisk fremmøde i butikken.

Omnichannel handler netop om at supportere den rejse - og være tilstede på de kanaler hvor dine kunder er. Med JCD Retail supporterer vi dit mål om at handle med dine kunder på tværs af virksomhedens kanaler - det gør vi eksempelvis ved altid at kunne give dine kunder den aktuelle lagerstatus på et produkt, på både webshop og fysisk i butikken - eksempelvis direkte fra butikkens kasseapparat. 

 

Hvorfor JCD?

JCD har godt 30 års it-erfaring. Blandt andet med betalingssystemer, kasseapparater, ERP og detailbranchen. Med vores egenudviklede POS-løsning har vi forenet vores viden og erfaring i én stærk løsning - målrettet detail/retail og attraktioner. 

Vores mere end 70 medarbejdere; udviklere, konsulenter og supportere sidder klar til at hjælpe dig godt i mål med din retail-løsning, uanset størrelsen af den.

Læs mere om JCD.