én samlet løsning til din omnichannel
... uanset om du arbejder med butiks- eller ehandel, om du driver en attraktion eller en klassisk detail-forretning.
JCD Retail er en handelsløsning, der sikrer smidige købsoplevelser for dine kunder og digitalisering af de administrative processer i din forretning.
JCD A/S er specialister i it-løsninger til detailbranchen; webshop, billetsystem, POS og Dynamics Business Central. Vi forstår din virksomheds omkringliggende systemer og integrationen mellem dem.
skal jeg købe hele løsningen?
... eller kan jeg vælge de funktioner, der passer til mit behov?
Når du investerer i en JCD Retail løsning, kan du vælge mellem:
hvorfor findes der flere modeller for levering?
En leverancemodel er den måde, vi sammen kommer fra A til B – fra indledende dialog til den endelige løsning står færdig.
I ERP verdenen har man typisk arbejdet efter en klassisk vandfaldsmodel. Det er en omkostningstung og dybdegående procesanalyse.
Det giver sikkerhed omkring opgavens omfang og økonomi. Ulemperne er, at du er minimalt inddraget i det lange og statiske forløb, og samtidigt er det svært at være forandringsparat. Det er ikke ideelt i en dynamisk verden hvor behov, krav og systemer hele tiden fornyes.
Hos JCD A/S arbejder vi med to typer leverancemodeller inden for Retail forretningsområdet - Koncept-leverance og Projekt-leverance.
Hvilken model der passer bedst til din leverance, afhænger af din virksomhed og den opgave I står foran.
Det kan du læse meget mere om her på siden.
modeller for levering
Koncept-leverancen hos JCD A/S kendetegnes ved lav kompleksitet i dine eksisterende forretningsprocesser.
Vælger du en koncept-leverance leverer vi standardmodulerne i JCDs Retail koncept.
Standardmodulerne er: POS (Point of Sale), billetsystem og webshop B2C.
Konceptleverancen foregår som udgangspunkt uden at tage hensyn til de eventuelle behov du har for tilpasninger i din løsning.
En projekt-leverance indeholder en indledende workshop, hvor vi analyserer omfanget af den færdige løsning. Workshoppen gennemføres efter metoden ”Ny Retail løsning”:
Ny Retail løsning kendetegnes ved, at du ønsker at udskifte nuværende platform med noget andet og mere tidssvarende.
Ny Retail løsning kendetegnes desuden ved et ønske om øget digitalisering og effektivisering.
Ved ny Retail løsning fokuserer vi på din nuværende situation og på fremtiden. Dermed retter vi ikke fokus på historikken, eller på hvilken funktionalitet din gamle løsning understøttede.
Når vi har gennemført workshoppen udarbejdes et løsningsforslag på opgaven med tilhørende fit/gap dokument.
Fit/gap dokumentet beskriver og analyserer de forretningskritiske behov for tilpasninger, så løsningen passer til din virksomheds eksisterende processer og behov.
De øvrige faser af leverancen understøttes af følgende konkrete, værdibaserede argumenter:
Giv os et kald
Har du it-udfordringer, du ikke kan løse, eller har du brug for en snak om ERP, økonomistyring, servere, sikkerhed, web, Modern Workplace, digitalisering eller noget helt andet?
Ring på 70 12 00 03