den rigtige kasseløsning
Du har brug for en POS og et kasseapparat der er integreret med din Business Central ... og hele værdikæden.
Så er det nemt for dig at give dine kunder en god købsoplevelse.
JCD A/S er et stærkt team på godt 70 it-specialister; Microsoft-konsulenter, it-arkitekter, teknikere, webudviklere og system-specialister. Vi er specialister i it til Retail og i Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Kontakt en retail-specialist
JCD Retail er integreret med din Business Central og dit lager ... med hele værdikæden.
På den måde gør du genbestilling, opfyldning af salgsstederne let ... mens du opretholder den gode service.
Når du sælger en vare, bogføres salget automatisk i din Business Central. De solgte varer trækkes automatisk fra dit lager. Alle stamdata vedligeholdes ét sted – i din Business Central. På den måde håndteres statistik og rapportering via de standardiserede funktioner i dit ERP system.
derfor skal du
vælge Retail POS fra JCD A/S
Du har brug for et stabilt og effektivt POS system. Hvis du ikke har det, rammer konsekvenserne både dig og dine kunder; lang ekspeditionstid, dobbelt indtastning og dobbelt vedligehold pga. manglende integration til dit ERP system.
JCD tilbyder en færdigudviklet løsning, der er klar til implementering i din forretning. Løsningen indeholder alle de værktøjer du har brug for - blandt andet:
Integreret med Business Central
Ajourført
lagerbeholdning
Mulighed for stregkodelæser
Administreres centralt fra din Business Central
Standard bon-udskrift
Betaling med Google Pay, MobilePay etc.
Mulighed for at bruge tablets
Opret rabat direkte på kassebilledet
Sådan
køber du
Retail POS
Med JCD A/S som partner sikrer du, at det kun er de tilpasninger, der skaber allermest værdi, der implementeres i din færdige Retail løsning.
Hos os er det ikke et succeskriterie at have dig i luften og klar til drift på få dage. Vores fokus ligger i, at få dig med på rejsen; sikre at du kommer fra A til B på den bedste måde - med den bedst mulige løsning!
JCDs leverancemodel
basis om JCD POS ...
POS er en forkortelse af Point Of Sale, eller oversat til dansk: kassesystem.
En POS håndterer alle nødvendige transaktioner og registreringer omkring et salg. I en fysisk butik består Point Of Sale typisk af kasseapparatet, hvor ekspedienten registrerer de solgte varer, og hvor kunden kan betale for dem.
En moderne POS er imidlertid ofte langt mere avanceret end blot at være et kasseappartet, og kan i dag ofte håndtere alt fra kundens køb til lagerstyring.
En POS kernefunktion er dog fortsat at kunne fungere som kassesystem og kasseapparat i din butik.
Moderne POS-løsninger er i dag ofte koblet sammen med virksomhedens lager, webshop, ERP og regnskabssystem - og kan ofte tilgås fra eksempelvis en computer, en mobiltelefon eller en tablet.
Microsoft Dynamics 365 Business Central, eller i daglig tale blot "Business Central" er et ERP-system skræddersyet til små- og mellemstore virksomheder, butikker, webshops og retail.
Business Central er efterfølgeren til Microsofts populære Microsoft Dynamics NAV, og er du tidligere Dynamics-bruger, vil du hurtigt føle dig hjemme i Business Central. Microsoft Dynamics 365 Business Central bygger på mange af de principper, funktioner og endda genveje, du allerede kender - men med en lang række nye smarte fordele, der gør din dagligdag nemmere og langt mere fleksibel.
Business Central er placeret i skyen, lige som du kender fra en lang række andre tjenester - det gør at dit lager, regnskab og øvrige vigtige informationer altid er online og tilgængelige, præcis der hvor du er - på den enhed du bruger. Business Central kræver ingen besværlige installationer eller dyre vedligeholdelsesomkostninger, og du betaler en fast lav pris hver måned for at bruge Business Centrals mange funktioner.
JCDs Retail-løsning sætter strøm mellem din POS, dit kasseapparat, din webshop og Microsoft Dynamics 365 Business Central - uanset om du bruger det som et ERP-system eller kun som regnskabsprogram.
Integrationen er skabt med afsæt i vores mere end 30 års erfaring med it til erhverv - og vi har derfor skabt forbindelse mellem alt det, der gør hverdagen sjovere og nemmere. Med vores integrationer mellem din POS og din Business Central, sparer du masser af timer på manuelt arbejde. Integrationen sørger for at registrere og bogføre hvert eneste salg i dit regnskab - og for at dit varelager altid er opdateret.
JCD Retail er et brugervenligt, fremtidssikret og fleksibelt kassesystem, der giver dig et tæt sammenspil mellem dit kasseapparat (POS), webshop og Microsoft Dynamics 365 Business Central - uden krævende installationer eller besværlig opsætning.
Med en integration mellem Business Central, din webshop og dit kassesystem kan du give dine kunder den samme gode oplevelse - uanset om de handler i din butik eller online på din webshop.
Giv os et kald
Har du it-udfordringer, du ikke kan løse, eller har du brug for en snak om ERP, økonomistyring, servere, sikkerhed, web, Modern Workplace, digitalisering eller noget helt andet?
Ring på 70 12 00 03