Moduler og funktioner til JCD Retail

 

alt det du får med i JCDs POS løsning til detail ...

 

JCD POS er et kassesystem til din butik. Al forretningsrelateret logik håndteres i Microsoft Dynamics 365 Business Central 

JCD A/S er eksperter i it-løsninger til detailbranchen. Vi forstår din virksomheds omkringliggende it-systemer og integrationen mellem dem.

 

 

hvad koster
modulerne til
Retail-løsningen
fra JCD A/S

 

Priser på JCD Retail

 

sælg varer og få minimal administration og bogføring  

 

 

 

moduler og funktioner:

 

Du får fuld integration til Business Central og følgende funktioner: 

 

  • Skalérbart: tilføj nemt flere kasser og nye butikker. Alt vedligeholdes fra Business Central. 
  • Brugervenligt og driftssikkert  
  • Mulighed for mange forskellige knap-/gruppe-layouts 
  • Indeholder ubegrænsede antal varer 
  • Benytter standard pris-/rabat-logik fra Business Central 
  • Opdateres løbende i takt med Business Central cloud (SaaS) 
  • Kan afvikles offline 
  • Stamdata synkroniseres automatisk med Business Central 
    • Debitorer 
    • Varer 
    • Priser 
    • Rabatter 
  • Håndtering af personalerabat og medlemsrabat 
  • Ubegrænset antal brugere pr. JCD POS uden merpris 
  • Løsningen forbinder dine butikker og kasser med ensartede priser og tilbud  
  • Kundevendt farvedisplay med mulighed for at promovere annoncer mv.  
  • Statistik og analyser via Business Central  
  • Mulighed for rapportering pr. kasse og/eller butik 
  • Salg af gavekort med automatisk nedskrivning af værdi 
  • Voucher funktionalitet 
  • Kredit-salg 
  • Valutasalg og valutahåndtering 
  • Returvare funktion 
  • Simpelt labelprint  
  • Parkér og genoptag ordre 
  • Kasseopgørelser med udskrift 
  • Tilkobling af briksystem 
  • Tilføje bemærkninger til ordre 
  • Mulighed for at tilkoble Tjener-app til restaurant-drift (Bordstyring, splitte regning, samle borde m.fl.) 
  • Kunde-/debitor-oprettelse via JCD POS 
  • Køkkenprint af mad/drikkevarer 
  • Kundeoprettelse via scan af sygesikringsbevis 
  • Automatisk bogføring af kortbetalinger pr. korttype 
  • Individuel ekspedient-login og -password 
  • Log af ekspedient   
  • Varefamilier 
  • Postnummerstatistik 
  • Kassekvitteringer overføres enkeltvis til Business Central – automatisk eller manuelt 
  • Kasseopgørelser bogføres enten ved kasse eller back-office – automatisk eller manuelt 
  • Oprette egne/lokale kreditkort som betalingsmidler 
  • Voucher-funktionalitet 
  • Integration til Verifone kortterminaler

 

 

Sådan leverer

vi løsningen

til din butik

 

Se model for leverance
JCD Retail leverancemodel.png

  

Vil du vide mere om JCD Retail til din virksomhed?


Når du skriver dig op i formularen, gemmer og behandler JCD dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik