Betalingsservice - Microsoft Dynamics C5

Modul til integration mellem Betalingsservice og Microsoft Dynamics C5

Er du en af de virksomheder, der endnu ikke opkræver regninger via Betalingsservice?

Så er der god grund til at bruge JCDs tillægsløsning til Betalingsservice.

Der er nemlig både tid og penge at spare.

 


 

Med betalingsservice slipper du for at sende fakturaer og indbetalingskort ud til dine kunder.

Det hele kører helt automatisk, og du får bedre overblik og mere effektiv administration.

Modulerne til din Microsoft Dynamics C5 kan blandt andet bruges til opkrævning af for eksempel abonnementer, kontingenter, leje- eller købsaftaler, husleje-opkrævning osv.

 

Andre virksomheder siger
Erfaringer viser, at regninger tilmeldt betalingsservice med større sandsynlighed bliver betalt, end regninger der faktureres ved hjælp af traditionelle indbetalingskort. Betalingsservice betyder færre rykkere og dermed også mindre administration. Erfaringer viser også, at tab bliver mindre.

 

Kan tilpasses din virksomhed - hvis du vælger det
Til Microsoft Dynamics C5 medfølger source-kode, hvilket betyder, at modulerne kan udvides og tilpasses netop din virksomhed. Du har også mulighed for at vælge at køre standard og modtage opdateringer fra JCD A/S.

JCDs løsning er godkendt af NETS og integrerer betalingsservice med din Microsoft Dynamics C5.

 

Hent hele løsningen som PDF

Prisen er ekskl. installation,
opsætning og undervisning

DKK 5.995

(ekskl. moms)

 

Systemkrav:

Microsoft Dynamics C5 version 4.00 sp1,
C5 2008, C5 2010 & C5 2012.
(Kan nedgraderes til 2.10 og 3.00)
Kræver Finans, Debitor, Basis udvikling,
8 forms og 5 rapporter.