GDPR til Dynamics NAV 2009

Med denne løsning har du mulighed for automatisk at finde og slette de debitorer og kreditorer, som ikke har haft åbne poster de seneste fem år.

Løsningen er til dig, der gerne vil overholde din pligt som dataansvarlig og leve op til GDPR - på en nem og hurtig måde. 

 


 

GDPR slette-funktion til Dynamics NAV 2009
Med persondataforordningen har dine kunder og leverandører krav på, at blive slettet fra din virksomheds ERP-system. Som dataansvarlig har du imidlertid pligt til at opbevare regnskabsmateriale i fem år (jf. Bogføringslovens kapitel 5, §10, stk. 1).

Med denne løsning fra JCD A/S har du mulighed for at finde og slette de debitorer og kreditorer, som ikke har haft åbne poster de seneste fem år.

 

Gennemgå alle debitorer og kreditorer fem år tilbage
JCDs GDPR-funktion til Dynamics NAV 2009 virker overordnet på den måde, at du fra aktuel dato og fem år tilbage, gennemgår alle debitorer og kreditorer uden åbne poster. Herefter lister GDPR-funktionen dem i en kladde, hvorfra du har mulighed for manuelt at gennemgå dem.

Når kladden er, som du gerne vil have den, er det muligt at slette alle poster (debitorer, kreditorer) i kladden. Dermed er alle persondata slettet fra din NAV, og du har overholdt din lovmæssige pligt som dataansvarligt.

 

Spar tid og mindsk risiko for fejl
Løsningen kan være med til at effektivisere dine GDPR-procedurer, idet du sparer den tid, du normalvis ville bruge på manuel gennemgang.

Funktionen der implementeres direkte i din NAV, er nem at bruge, og aktiveres fra et menupunkt i opsætningsmenuen. 

 

Hent hele løsningen som PDF 

Prisen er ekskl. opsætning og undervisning

 

DKK 10.000
(ekskl. moms)

Plus 2 timers implementering.

 

SYSTEMKRAV:

Dynamics NAV2009

For at kunne implementereløsningen
kræves følgende

objekter: 1 stk. Codeunit 1 stk
Tabel + 1 stk. Form.