JCD Abonnement

Gentagne faktureringer til de samme kunder.

 

Denne tillægsløsning til Dynamics NAV styrer gentagne faktureringer til kunder i forbindelse med udlejning, løbende abonnementer og lignende.

 


 

Slut med glemte faktureringer.

Aftale- / abonnementsystemet sikrer, at oprettede aftaler bliver faktureret med korrekte intervaller. Det er muligt at have mange forskellige abonnementer pr. kunde kørende sideløbende med forskellige intervaller. Det kan eksempelvis være pr. kvartal, pr. måned, pr. år m.v.

 

Indsættelse af gebyrer
Løsningen giver mulighed for at indsætte forskellige typer gebyrer. Det kan eksempelvis være et gebyr for forfaldne poster.

 

Hold styr på det udlejede
For hver aftale i systemet har du mulighed for at indtaste kontraktnummer. Løsningen giver også mulighed for at angive serienummer på hvert enkelt produkt, hvilket er relevant ved udlejning af produkt-specifikke varer.

 

Enkelt og nemt at komme i gang
Efter oprettelse af aftalerne er det eneste, du skal gøre at trykke på en knap i Dynamics NAV og herefter angive et datointerval (eks. 010110..310110). Fakturaerne oprettes herefter automatisk, og det er muligt at massefakturere.

 

Hent hele løsningen som PDF

Prisen er ekskl. installation,
opsætning og undervisning

DKK 7.500

ekskl. moms

 

Systemkrav:

Fra Financials 2.60 og nyere.

2 tabeller, 3 forms, 1 rapport