JCD Retail

Kasse-/POS-løsning - fuldt integreret med Dynamics NAV (Navision) og C5.

 

Enkel og brugervenlig kasseløsning der løbende opdaterer salget til Dynamics NAV eller C5.


Alle priser og varer opdateres fra Dynamics til kasseløsningen - enten manuelt eller tidsstyret.


Enkel og intuitiv brugergrænseflade og minimal oplæringstid for brugeren gør denne kasseløsning optimal for de fleste virksomheder.

 


 

Glade kunder vil have en enkel og hurtig ekspedition.

JCDs POS Løsning er integreret med dit lager. Det gør administrationsdelen nem og hurtig.


Dine kunder kan have kontanter i lommen, betale med kort, mobilen eller med gavekort.
Hvad end din kunde foretrækker, skal systemet bag køre professionelt, sikkert og stabilt.

 

Med denne løsning får du et nemt værktøj til alle tænkelige behov i et kassesystem. Løsningen er baseret på Dynamics NAV og C5 og giver dig fx. kasseopgørelse med udskrift på bonprinter, kreditsalg til stamkunder fra Dynamics og bogføring af kontantsalg.

 

Nemt og enkelt at styre
Taste-layout på kassen styres fra Dynamics. Systemet har uendeligt antal varetaster. Udskiftning af kassen er nem og enkel, hvilket er ideelt, hvis du for eksempel vil flytte kassen til en anden butik eller salgsområde. Og du har desuden mulighed for at kopiere taste-layout fra én kasse til en anden

 

Du er sikret ved nede-tid
Kasseløsningen kan automatisk arbejde offline, hvis forbindelsen til Dynamics skulle gå ned - uden at du som bruger behøver at gøre noget aktivt. Kassen kan bruges offline på de fleste funktioner, og systemet vil sende data til Dynamics, når forbindelsen igen er oprettet.

 

Følg med i salget fra Dynamics NAV eller C5
Varedata opdateres en gang i døgnet eller ved opstart. Derudover kan du opdatere manuelt efter behov. Alle ekspeditioner sendes jævnligt til back-end systemet, hvilket betyder, at du kan følge med i salget på de enkelte kasser.

 

Hent hele løsningen som PDF

Pris er ekskl. installation, opsætning & undervisning. Ekskl. hardware. Licensen gælder for 1 løsning.  Ekskl. årligt opgraderingsabb. 16%.

 

DKK 22.500
(ekskl. moms)

 

DKK 2.500
DKR. Pr. efterfølgende kasselicens.
Ekskl. moms

 

Pris ved køb på abonnement

Pr. mdr.

DKK 250
(ekskl. moms)

 

Systemkrav
NAV: 2013+, 23xtabeller, 3xPages, 5xRapporter, 3xCodeunits, 1xMenuSuite. C5: Basis udvikling, VAR Afvikler eller Ubegrænset forms/rapporter