Leverandørservice - Dynamics C5

Modul til integration mellem Leverandørservice og Microsoft Dynamics C5

Leverandørservice er til virksomheder, der har en tæt og regelmæssig samhandel med erhvervskunder.

 


 

Med Leverandørservice kan din virksomhed - efter aftale med kunden - automatisk trække tilgodehavender direkte på kundens konto - også når betalingsfristen er kort.

 

Der er god grund til at bruge Leverandørservice
Bruger du Leverandørservice, betaler dine kunder til tiden. Det giver større sikkerhed og betyder også, at du sparer administrationstid på eventuel rykker-procedure. Du får desuden hurtig information om afviste betalinger og dag-til-dag betalinger.

Du har også mulighed for udbetaling af kreditnotaer direkte fra kundens konto.

 

Tilfredse kunder
Dine kunder slipper for besværet med at betale regninger. Erfaringer viser, at automatiske betalinger giver længere kundelevetid og flere loyale kunder.

Du skal bruge mindre tid på bogføring, det giver et bedre overblik og en mere effektiv administration.

JCDs løsning er godkendt af NETS og integrerer Leverandørservice med din Microsoft Dynamics C5.

 

Hent hele løsningen som PDF

Prisen er ekskl. installation,
opsætning og undervisning

DKK 4.450

(ekskl. moms)

 

Systemkrav:

Microsoft C5 version 4.00 sp1, C5 2008,
C5 2010 og C5 2012
(Kan nedgraderes til 2.10 og 3.00)
Kræver følgende tilretninger Basis udvikling,
4 forms og 4 rapporter eller VAR lag