Business Central: Midlertidig fix til Ja / Nej felter

Problemer med Ja / Nej felter i Business Central? 

 

Er du Microsoft Dynamics 365 Business Central bruger og har opdateret din browser fornylig? Så ser dine Ja / Nej felter i Business Central måske anderledes ud, end de plejer.

 

Siden torsdag d. 23. juni 2022 har en lang række Business Central brugere oplevet, at deres løsning ser anderledes ud end normalt - eksempelvis at Ja / Nej feltet er placeret anderledes. Problemet skyldes en opdatering til browsere bygget på Chromium - som fx. Edge og Google Chrome.

Den her vejledning forklarer, hvordan du midlertidigt løser problemet. Løsningen er midlertidig, men det gør systemet brugbart igen.


 

1. Installer Edge Extension: Stylebot

Du skal hente en såkaldt "add-on", en lille tilføjelse til din browser. Du kan hente den ved at klikke på følgende link: Stylebot Microsoft Edge Addons

 

 

2. Åben en ny fane med Business Central

 

3. Åben stylebot i den nye fane

 

4. Vælg "Code" i bunden og tilføj følgende tekst

Vælg "Code" og kopier følgende tekst, som du indsætter:

.booleancontrol-toggle-switch-container .edit-container .booleancontrol-toggle-switch {     position: unset; }

 

5. Opdater siden

Din side vil nu se ud på følgende måde (ikke en køb løsning, men felter kan trods alt bruges):

vil du høre mere om Business Central?

Kontakt JCDs specialister ... de vil elske at fortælle dig meget mere.

For at vi kan sende dig noget fantastisk indhold, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Jeg giver tilladelse til, at JCD A/S opbevarer og behandler mine oplysninger og til, at JCD A/S må kontakte mig på email og telefon Læs vores privatlivspolitik

Måske er du også interesseret i at læse:

Genvejstaster i Business Central
Læs mere
FAQ til Business Central
Læs mere
It-sikkerhed
It-sikkerhed til din virksomhed.
Læs mere