Del informationer i Dynamics NAV

Bruger du Dynamics NAV 2013 eller nyere?

Så har vi et godt tip til dig …

 

De fleste af os NAV-brugere kender det … du har lige oprettet en sag eller et tilbud i NAV, og ligger inde med en masse vigtige informationer om kunden. Informationer der skal bruges senere - for eksempel når du og dine kollegaer skal løse opgaven sammen.

 

Informationerne kan være alt fra brugernavn og kodeord til salgs-ideer, tilsendte produktoplysninger, kundens respons eller en påmindelse til dig selv om at følge op på et tilbud.

Med Dynamics NAVs indbyggede version af Microsoft OneNote, kan du samle information vedrørende kunden ét sted - som alle involverede kollegaer kan tilgå.

 

Mange af os mailer informationerne rundt til de af vores kollegaer, vi skal løse opgaven sammen med.

Det giver en masse email-korrespondance og desværre også en masse tidspilde … og ikke mindst risiko for at miste vigtige oplysninger om kunden eller om opgaven.

Arbejder du i NAV 2013 eller nyere version, så har du faktisk mulighed for at samarbejde og dele oplysninger på en nemmere og meget mere effektiv måde - nemlig OneNote.

 

OneNote
Microsoft OneNote er din digitale notesbog. Her kan du tilføje billeder, ToDo-lister, vedhæfte mail-korrespondancer eller noter og oprette kalender-aftaler.

Og så ligger den faktisk allerede klar i din NAV, den skal bare aktiveres.

 

Er du fristet?
Kontakt din NAV-konsulent, som kan hjælpe med opsætningen af OneNote i din Dynamics NAV.

 

God arbejdslyst

 

Måske er du også interesseret i at læse:

Sådan opsætter du GDPR-funktioner til din Dynamics NAV eller Dynamics 365 Business Central
Læs mere
Skærmbaggrund - genvejstaster i Dynamics NAV
Læs mere
Få Dynamics NAV til at finde dine datoer
Læs mere