Driver du kursusvirksomhed?

Sådan får du styr på alle detaljerne

... for dem er der sikkert rigtig mange af, når du driver kursusvirksomhed.

Med den rigtige webløsning får du styr på alle detaljer, nemmere administration og færre udfordringer i bogholderiet.

Hvis du afholder kurser og arrangementer, skal du bruge en løsning, der håndterer de administrative detaljer -uanset om du har en privat- eller offentlig kursusvirksomhed.

 

4 gode råd når du skal vælge den rigtige løsning til kursusadministration:

 

1. Undgå manuelle processer - og frigiv tid

Som kursusvirksomhed skal du sikkert afvikle flere arrangementer, kurser og foredrag. Du skal sandsynligvis planlægge, oprette undervisere og medarbejdere, oprette hold, efterbehandle, angive løn og holde styr på kontrakter når kurset er afholdt … og det er bare en lille del af opgaverne.

Med den rigtige løsning kan du frigive tid og ressourcer … og dermed undgå en masse manuelle processer.

 

2. Vælg et brugervenligt system

Det er vigtigt, at systemet har en nem og intuitiv brugerflade, der er let at lære. Du er sikkert ikke den eneste, der skal navigere i systemet. Derfor skal det være brugervenligt, så det også er let for dine medarbejdere både at lære og at bruge.

 

3. Overvej sikkerheden i den løsning du vælger

Sikkerhed er et vigtigt nøgleord, når der sendes persondata frem og tilbage. Vær sikker på at systemet bruger et SSL certifikat, som gør det sikkert at arbejde med løsningen og persondata involveret.  

Sikkerheden i forhold til opbevaring og håndtering af personoplysninger har klart førsteprioritet. Sørg for at din løsning opbevarer dine data sikkert og korrekt.

 

4. Vælg en skalerbar løsning

En ideel løsning er skalerbar … så kan den udbygges, og du kan tilføje funktioner. Du skal sikre dig, at din løsning kan vokse sammen med din virksomhed.  

De primære funktioner er oprettelse af hold og kursussteder, afviklingsgange, bilagshåndtering, kontrakter med undervisere, økonomi, aflysning af hold … altså funktioner der er med til at optimere driften af din kursusvirksomhed.

 

> Se JCDs løsning til kursusadministration

 

Er du i tvivl, så søg altid rådgivning hos en specialist.

 

Vær kritisk og hav din virksomheds behov og krav i baghovedet.

Så er du sikker på, at få den allerbedste løsning til din kursusvirksomhed.

 

 

Vil du vide mere

Kontakt JCD på 70 12 00 03

 

 

Måske er du også interesseret i at læse:

2 lynhurtige genveje til din Outlook
Læs mere
Tjekliste. Skal du have nyt website?
Læs mere
Er du sikker?
Læs mere