Glade kunder vil have en enkel og hurtig ekspedition ...
Samtidigt skal din POS-løsning være integreret med dit lager. Det skal have værktøjer og funktioner til effektiv styring af blandt andet lager, statistikker og drift.
Din POS-løsning skal kunne registrere forskellige informationer om salget - informationer, der danner grundlag for statistik, som blandt andet kan bruges til at optimere varesortiment og -placeringer i din butik.
Statistikker øger effektiviteten og giver dig det overblik, du har brug for, når du skal planlægge for eksempel vareindkøb eller vagtplanlægning i forhold til travlhed. I det hele taget gode værktøjer til at sikre en maksimal kundeservice.
Med en effektiv POS-løsning har du mulighed for at udvide med mange funktioner - for eksempel at lave status ved hjælp af håndscannere og optællingsdata.
Klik her og få en gratis tjekliste før du investerer i ny POS-løsning
Har du spørgsmål?
Kontakt JCD på telefon 70 12 00 03
Tags:
Giv os et kald
Har du it-udfordringer, du ikke kan løse, eller har du brug for en snak om ERP, økonomistyring, servere, sikkerhed, web, Modern Workplace, digitalisering eller noget helt andet?
Ring på 70 12 00 03