Samarbejd bedre med Office 365

Office 365 åbner for helt nye måder at arbejde på; smartere, hurtigere og nemmere.

Uanset hvor du er eller hvilken enhed du bruger, er det nemt at dele filer, redigere samtidigt med dine kollegaer og holde produktiviteten oppe.

 

Det kan være svært at få overblikket over fordelene i Office 365.
Det gør vi noget ved ...
klik her og få en oversigt og forklaring på de otte største fordele i forhold til samarbejdet i din virksomhed.

  • Samarbejd med udvalgte personer
  • Samarbejd som et team
  • Samarbejd i skyen uden begrænsninger
  • Arbejd som et team
  • Samtidig redigering i realtid
  • Teamchat i realtid
  • Del efter behov
  • Del med andre end dit team

 

Samarbejde i Office 365  |  8 fordele med forklaring 

Måske er du også interesseret i at læse:

Tjekliste: Dét skal din firewall kunne
Læs mere
Brug din mobil som laser-pegepind, når du præsenterer i PowerPoint
Læs mere
Viden
Vi deler tips, advarsler og en masse viden om de it-systemer vi bruger hver dag.
Læs mere