Vigtig information vedr. din Business Central

Ny opgradering af Business Central kræver opdatering af browser.

Arbejder du i Microsoft Dynamics Business Central? Vær opmærksom på, at flere af de ældre browsere ikke længere fungerer i forbindelse med opgradering af Business Central. Det gælder for eksempel Explorer, Edge mfl.

 

Hvad betyder det for dig?

Det betyder desværre, at du skal opgradere til en anbefalet browser, for at din Business Central fungerer.
Opgrader din browser til seneste version eller skift din browser til en Microsoft-anbefalet browser.

  • Microsoft Edge
  • Google Chrome 77.0 for Windows
  • Mozilla Firefox 69.0 for Windows
  • Safari 12.0 for macOS

Hos JCD anbefaler vi, at du vælger Microsoft Edge.

Du kan læse mere om Business Central systemkrav her

 

Hvordan får du den nyeste Edge-browser?

Sådan finder du ud af om du er opdateret til den seneste Edge.

Åbn din browser. Her kan du se på logoet i menuen, om du har den nye Edge.

 

 

Du kan installere det nye Edge fra Microsoft.com her

Vælg Download og installer vha. installationsvejledningen.

 

Har du allerede Edge og vil gerne opgradere?

Åbn Microsoft Edge på din computer. + Klik på de tre prikker (mere)  øverst til højre i dit vindue. + Klik på ”Hjælp og feedback” + vælg ”Om Microsoft Edge”.

 

Kontakt os for mere information eller hvis du har brug for hjælp.

Telefon 70 12 00 03

 

Vil du høre mere?

For at vi kan sende dig noget fantastisk indhold, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Jeg giver tilladelse til, at JCD A/S opbevarer og behandler mine oplysninger og til, at JCD A/S må kontakte mig på email og telefon Læs vores privatlivspolitik

Måske er du også interesseret i at læse:

Sådan undgår du svindel i din Dynamics NAV / Business Central
Læs mere
14 tegn på at dit økonomisystem skader din forretning
Læs mere
12 tips til at forbedre dit website.
Læs mere