Tjekliste: CRM til din virksomhed

 

sådan vælger du den bedste CRM-løsning til din virksomhed

 

JCD er et stærkt team på godt 70 it-specialister i mange afdelinger; Microsoft-konsulenter, it-arkitekter, teknikere, designere, webudviklere og system-specialister. Vi har specialet til at virkeliggøre din digitale strategi.

 

Få mere at vide om JCDs CRM-løsning
JCD CRM WorkPoint 365.png

få styr på kundedata

 

JCDs specialister har lavet en tjekliste til dig, der overvejer et CRM system, men er i tvivl om hvilket system, du skal vælge.

 

Har du overvejet hvilke funktioner og integrationer din CRM skal have for at bidrage mest muligt til håndteringen af dine kundedata?

Med et CRM får du effektiv håndtering af din virksomheds kundedata. CRM bidrager til en mere effektiv hverdag, en øget indtjening og fokus på dine kunder og på din salgspipeline.
Uanset hvilken branche du befinder dig i, kan et CRM-system være med til at bidrage til en mere professionel håndtering af kundedata.

Hvad er CRM?

Med et godt CRM system har du dine kundedata, dokumenter, ordrehistorik, tilbud og emails samlet ét sted. Det er nemt at følge op på dine kunder og din salgspipeline - uanset om du bruger systemet i kundeservice, salg eller marketing.

Udfyld formularen og få adgang til tjeklisten.

 

 

Hent tjekliste: Sådan vælger du den bedste CRM-løsning til din virksomhed


For at vi kan sende dig noget fantastisk indhold, er vi nødt til at gemme og behandle dine data. Du kan altid bede om indsigt i, hvilke data vi opbevarer om dig, ligesom du kan bede om at få dem slettet. Læs vores privatlivspolitik

JCD CRM WorkPoint 365.png

 

JCD anbefaler

 

WorkPoint 365 CRM

Der findes rigtig mange gode CRM-systemet på markedet - hos JCD anbefaler vi WorkPoint 365 CRM.

WorkPoint 365 CRM er brugervenligt, sikkert og stærkt CRM, der giver dine brugere et komplet billede af kunders informationer, ordrehistorik, salgspipeline - og en nem dokumentation af alle relevante aktiviteter. 

WorkPoint 365 CRM er fuldt integreret med SharePoint, Office 365, Word, Excel og Outlook – der gør det nemt, når emails, dokumenter og andre vigtige oplysninger skal gemmes på en kunde.

 

Hvad koster WorkPoint 365 CRM